اخبار داغ

آخرین جزئیات از مرگ دسته‌جمعی ماهیان در ساحل جاسک؛

از احتمال آلودگی نفتی تا تخمین یافت بیش از ۱۰ تن لاشه گربه ماهی

از احتمال آلودگی نفتی تا تخمین یافت بیش از ۱۰ تن لاشه گربه ماهی
مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با تایید گزارش‌های مردمی منتشر شده درباره مرگ تعدادی ماهی در سواحل جاسک، گفت: به احتمال زیاد آلودگی نفتی دلیل‌ این اتفاق بوده و یا فعالیت‌های صیادی یکی دیگر از دلایل مرگ جمعی ماهیان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مردم محلی بندر جاسک روز گذشته از مرگ دسته جمعی ماهیان در ساحل این شهرستان خبر دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حبیب مسیح تازیانی، مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان با تایید گزارش های مردمی منتشرشده درباره مرگ تعدادی ماهی در سواحل جاسک، گفت: به احتمال زیاد آلودگی نفتی دلیل‌ این اتفاق بوده و یا فعالیت‌های صیادی یکی دیگر از دلایل مرگ جمعی ماهیان است.

,

, ,

مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان افزود: بررسی میدانی و نمونه برداری از لاشه ماهیان برای ارسال به آزمایشگاه مرجع انجام شده و بیماری نیز به عنوان یک احتمال ضعیف مطرح است.

,

مسیحی تازیانی یادآور شد: همه ماهیان از گونه گربه ماهی هستند که لاشه های آنها که در ساحل مقسا مشاهده شده است.

,

, ,

مدیرکل حفاظت محیط زیست بدون اشاره به تعداد ماهیان تلف شده اضافه کرد: زمان زیادی از مرگ این ماهی ها گذشته و به نظر می رسد لاشه های ماهیان پنج شنبه شب توسط موج و جریان آب به ساحل آورده شده است.

,

احمد احمدی نیا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جاسک نیز اظهار کرد: در بررسی اولیه تخمین زده می شود که بیش از ۱۰ تن لاشه گربه ماهی در دریا و سواحل این شهرستان یافت شود.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری جاسک عنوان کرد: با توجه به حجم بالای لاشه های گربه ماهی ها، علت مرگ این ماهیان در سواحل جاسک در حال بررسی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه