اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی و عزم جدی مسئولان است/ "تولید" نیازمند حمایت و پشتیبانی از استعدادهای داخلی است

تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی و عزم جدی مسئولان است/ "تولید" نیازمند حمایت و پشتیبانی از استعدادهای داخلی است
آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه تحقق شعار سال نیازمند برنامه‌ریزی و عزم جدی مسئولان است، گفت: تولید نیازمند حمایت و پشتیبانی از استعدادهای داخلی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیت‌الله محمدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب با توجه به توطئه‌هایی که دشمن علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته، شعارهای سال را اقتصادی بیان کردند، گفت: هدف دشمن از این فشارها بر کشور ما این است که جمهوری اسلامی درعین‌حال اینکه تحریم است نتواند به پیشرفت خود ادامه دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه ما در جمهوری اسلامی باید به خودکفایی کامل برسیم، اضافه کرد: اگر جمهوری اسلامی به خودکفایی کامل برسد، در هیچ برهه‌ای نه دستمان مقابل بیگانگان دراز خواهد شد و نه اینکه تحریم‌ها اثرگذار است.

,

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه ما در کشور استعدادها و توانمندی‌های بسیاری داریم، اضافه کرد: این استعدادها از ابتدا در کشور خمود شده بود و نتوانستیم به خودکفایی برسیم و اصرار بر این بوده که جوانان ازنظر علم و دانش کنند تا بتوانند خودکفایی را به وجود آورند. یکی از راه‌های رشد در کشور، تولید است که نیازمند دانش‌بنیان بودن و خلاقیت است تا به نتیجه برسد.

,

وی خاطرنشان کرد: در بحث تولید باید به مسائل مختلفی توجه کرد که یکی از آن ورود در زمینه تولید محصولاتی است که وارداتی هستند و به آن نیاز داریم.

,

ناصری یزدی با تاکید بر اینکه تولید نیازمند پشتیبانی‌های مالی و علمی است، افزود: پشتیبانی‌ها سبب جذب نیروی قوی در هر زمینه خواهد شد و اگر هم در کنار آن مشوق‌هایی وجود داشته باشد باعث جذب سرمایه‌گذاری‌ها در زمینه‌های گوناگون می‌شود.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه ادارات باید از تولیدات خود حمایت جدی داشته باشند تا بتواند در بازار عرضه شود، اذعان داشت: این پشتیبانی‌ها را صنعتگران و تولیدکنندگان در همه زمینه‌ها نیاز دارند تا بتوان به سمت پیشرفت حرکت کرد.

,

امام‌جمعه یزد یکی از شاخه‌های جهش تولید را تولید ماشین‌آلات دانست و گفت: زمانی ماشین‌آلات را به کشور وارد و تولیداتی را در زمینه‌های مختلف انجام می‌دهیم که یک مرحله تولید به شمار می‌رود اما بهترین و کامل‌ترین آن، تولید ماشین‌آلات داخلی است.

,

وی اضافه کرد: یکی از کارهایی که در کشور باید انجام گیرد، راهنمایی و حمایت از دانشجویانی است که به هر دلیلی کشور را ترک می‌کنند و استعدادهای خود را خارج از ایران به کار می‌گیرند.

,

ناصری یزدی پشتیبانی‌ها را تکمیل‌کننده حلقه تولید دانست و افزود: رفع موانع از دیگر موارد بسیار مهم در بحث تولید است که باید به آن توجه و در راستای حل مشکلات تولید در کشور حرکت کرد.

,

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه در راستای تحقق شعار سال باید به‌صورت جدی برنامه‌ریزی صورت گیرد، اظهار داشت: مسئولان برای تحقق شعار سال باید جدی وارد عمل شوند و در چند ماه باقی‌مانده به‌خوبی تلاش کنند و دولت بعد نیز این مسیر را ادامه دهد تا به پیشرفت در عرصه‌های مختلف دست‌یابیم.

,

انتهای پیام/خ
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه