اخبار داغ

بازدید رئیس هیات نظارت بر انتخابات از شهرستان های مختلف استان همدان؛

اعضای هیات نظارت بر انتخابات باید ضمن قانونمداری، امانتداری کنند

اعضای هیات نظارت بر انتخابات باید ضمن قانونمداری، امانتداری کنند
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان با حضور در شهرستان های مختلف استان همدان ضمن بازدید از محل استقرار هیات نظارت با اعضای هیات نظارت دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی، رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان با حضور در شهرستان های مختلف استان همدان ضمن بازدید از محل استقرار هیات نظارت با اعضای هیات نظارت دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی بیان داشت: در دوره های قبل در برخی شهرها شکایات فراوانی برای هیئت  نظارت آمد که هیئت نظارت دقیق عمل نکرده اند و پیامد آن در یک سال گذشته انحلال یا سلب عضویت شورای شهر در دو شهر را در استان همدان شاهد بودیم و در زمان رای گیری تعدادی ناظر برای شهرستان ها در نظر گرفته شده است که بر صندوق های رای شهرستان ها نظارت خواهند داشت.

,

فلاحی افزود: نسبت به آبرو و اسرار افراد تاکیدات بسیاری داریم.

,

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان با بیان اینکه در تائید صلاحیت کاندیداها شایستگی افراد ملاک است و گرایش های سیاسی تاثیری در روند تایید صلاحیت ها نخواهد داشت، تاکید کرد: شایستگی داوطلبین برای ما اهمیت دارد ، چرا که همین شایستگی افراد است که باعث پیشرفت شهرها و روستا ها شوند .

,

وی با اشاره به اینکه مراقب باشید حق کسی ضایع نشود گفت: مجلس انقلابی شورای انقلابی هم خواهد داشت و مبنای عملکرد هیئت نظارت مر قانون است و مر قانون برای ما ملاک است و از مر قانون کوتاه نخواهیم آمد.

,

فلاحی از اعضای هیات نظارت خواست به هیچ وجه تحت جو سازی ها و فضاسازی ها قرار نگیرند و اضافه کرد: به توصیه های هیچ فردی در هر جایگاهی خارج از قانون توجه نخواهیم کرد؛ باید خروجی اعضا افرادی پاک دست و سالم باشند و ما مصلحت سنجی نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه