اخبار داغ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

ظرفیت حوزه های باغبانی، صنایع تبدیلی، دام و طیور و شیلات شناسایی شده اند

ظرفیت حوزه های باغبانی، صنایع تبدیلی، دام و طیور و شیلات شناسایی شده اند
منصور رضوانی جلال گفت: در حوزه های مختلف باغبانی و صنایع تبدیلی و دام و طیور و شیلات ظرفیت ها شناسایی شده اند و واحدهایی که بالای 60 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال ساخت هستند پشتیبانی می شوند تا هر چه سریعتر آماده به کار شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، منصور رضوانی جلال، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: از همان ابتدای سال و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سال تولید پشتیبانی ها و رفع موانع نامگذاری شد در استانداری جلسه ای برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: قرار است طرح هایی که در واقع نیمه تمام هستند احیا شوند و طرح هایی که فعال هستند و با ظرفیت ناقص کار می کنند شناسایی شوند.

,

رضوانی جلال ادامه داد: سرمایه گذاری های جدید باید در جاهایی که نیاز است انجام شود و هر کدام از کارهای تولیدی باید موانع آنها شناسایی و پشتیبانی از آنها صورت گیرد.

,

وی افزود: در حوزه های مختلف باغبانی و صنایع تبدیلی و دام و طیور و شیلات ظرفیت ها شناسایی شده اند و واحدهایی که بالای 60 تا 80 درصد در حال ساخت هستند پشتیبانی می شوند تا هر چه سریعتر آماده به کار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه