اخبار داغ

نماینده گرگان و آق قلا:

سفر جهادی رئیس مجلس به استان گلستان برکات بسیاری برای منطقه خواهد داشت

سفر جهادی رئیس مجلس به استان گلستان برکات بسیاری برای منطقه خواهد داشت
منتظری گفت: مردم در بازدید رییس مجلس از مناطق استان گلستان بدون بوروکراسی اداری مشکلاتشان را مطرح کردند و مسائل نیز برای برطرف شدن به مسئولان مربوطه ارجاع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، غلامرضا منتظری در گفت و گو با گلستان ما در خصوص سفر رییس مجلس به گلستان و حضور در مناطق محروم، اظهارکرد: یکی از مزیت های فعالیت و سفرهای جهادی اعتمادآفرینی است، به ویژه اگر یک مقام عالی کشور بدون مانع خاص با مردم ارتباط برقرار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه داشتن ارتباط ساده و دو سویه آسان با مردم یکی از مولفه های ایجاد محبوبیت است، خاطرنشان کرد: اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی است و همه باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

,

وی ادامه داد: به عبارتی باید کرامت انسانی در همه زمان ها رعایت و به دغدغه های مردمی خصوصا مناطق محروم در سراسر کشور توجه ویژه شود.

,

نایب رییس کمیسیون فرهنگی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات مردم امروزه نیازمند مدیریت جهادی هستیم، اذعان کرد: این نوع مدیریت در زمان دفاع مقدس ساری و جاری بود؛ امروزه برای برطرف کردن غبار محرومیت نیازمند مدیریت جهادی هستیم زیرا این امر آثار خوبی بر روحیه مردم می گذارد و در این بازدیدها از نزدیک این مهم مشهود بود.

,

منتظری با اشاره به اینکه سفرهای استانی و حضور در میان مردم موجب برطرف شدن مشکلات خواهد شد، گفت: باید اذعان کرد اگر این دیدارها مشکلاتی را برطرف نکند، اصل داشتن ارتباط راحت و بدون واسطه با مردم اهمیت دارد و تبلیغات سوء علیه انقلاب نیز برطرف می شود.

,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر انقلاب مبنی بر "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"، اظهار کرد: بسیاری از مشاغل کوچک مانند مشاغل خانگی، تولید صنایع دستی، دام پروری و غیره در روستا حضور دارند لذا در این بازدیدها مردم بدون بوروکراسی اداری مشکلاتشان را مطرح کردند و مسائل نیز برای برطرف شدن به مسئولان مربوطه ارجاع شد.

,

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک استمرار این سفرها و حضور در مناطق محروم و داشتن ارتباط با مردم حتما برکات زیادی خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه