اخبار داغ

استارت گاندوها در ۱۴۰۰/ جدال ذوب آهن با صنعت نفت آبادان در فولادشهر

استارت گاندوها در ۱۴۰۰/ جدال ذوب آهن با صنعت نفت آبادان در فولادشهر
بعد از وقفه که در بازی های لیگ برتر فوتبال اتفاق افتاد؛ هفته نوزدهم این مسابقات آغاز شده است و امروز تیم ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف صنعت نفت خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بعد از وقفه که در بازی های لیگ برتر فوتبال اتفاق افتاد؛ هفته نوزدهم این مسابقات آغاز شده است و امروز تیم ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف صنعت نفت خواهد رفت؛ امروز همزمان با این بازی پهار بازی دیگر نیز برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صاحب نیوز,

در جدول لیگ برتر صنعت نفت آبادان 25 امتیازی است و در رده هفتم جدول قرار گرفته است و ذوب آهن با 14 امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفته است؛ شاگردان حسینی برای اینکه بتوانند خود را از انتهای جدول جدا کنند، رقابت تنگاتنگی با نساجی و ماشین سازی دارند.

,

ذوب آهن که بعد از تغییر سرمربی عملکرد بهتری را به معرض نمایش گذاشته است بسیار امیدوار است که بتواند از انتهای جدول جدا شود و این تعطیلات دو هفته ای لیگ فرصت ایده الی برای این تیم بوده است تا روی نقاط ضعف خود با تفکرات حسینی کار کند.

,

تیم صنعت نفت آبادان نیز که در این فصل جایگاه قابل قبولی دارد تیم بسیار خوبی است که پرس سنگینی به تیم حریف وارد می کند و کار را برای تیم حریف سخت می کند.

,

*استکی: صنعت نفت همیشه تیم خوبی بوده/ در اردوی نوروزی به خواسته‌های حسینی رسیدیم

, *استکی: صنعت نفت همیشه تیم خوبی بوده/ در اردوی نوروزی به خواسته‌های حسینی رسیدیم, *استکی: صنعت نفت همیشه تیم خوبی بوده/ در اردوی نوروزی به خواسته‌های حسینی رسیدیم,

حسن استکی عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سال نو را به همه تبریک می‌گویم و امیدوارم در سال جدید ویروس کرونا از بین برود.

,

وی افزود: طبق تفکرات و برنامه آقای حسینی در تعطیلات اردویی در اصفهان برگزار کردیم که از نظر فنی و بدنی اردوی بسیار خوبی بود و تقریباً به نقطه نظرات سرمربی تیم رسیدیم.

,

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره غایبان تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: خوشبختانه برای بازی فردا بازیکن مصدومی نداریم اما متأسفانه قاسم حدادی‌فر را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

,

استکی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم. صنعت نفت امسال با مدیریت و مربیان جدید عملکرد بسیار خوبی داشته و تیم بالای جدولی است. صنعت نفت همواره از نظر فنی تیم خوبی بوده است و امیدوارم بازی خوبی برابر این تیم انجام دهیم.

,

وی تصریح کرد: تمرینات خوبی برای این دیدار انجام داده‌ایم و امیدوارم بتوانیم در سال جدید عیدی خوبی به تماشاگران اصفهانی به‌خصوص هواداران ذوب‌آهن بدهیم. چون بازی اول پس از تعطیلات، بازی سختی است امیدوارم این دیدار برای بازیکنان دو تیم توأم با سلامتی باشد و بازی خوبی از آب دربیاید.

,

پورموسوی: شناخت خوبی از ذوب‌آهن و تفکرات حسینی داریم/ حریف‌مان تیم باکیفیتی است

, پورموسوی: شناخت خوبی از ذوب‌آهن و تفکرات حسینی داریم/ حریف‌مان تیم باکیفیتی است, پورموسوی: شناخت خوبی از ذوب‌آهن و تفکرات حسینی داریم/ حریف‌مان تیم باکیفیتی است,

همچنین سیروس پورموسوی عصر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: سال نو را به تمام هم‌وطنان تبریک می‌گویم. امیدوارم در دیدار فردا برای ذوب‌آهن که نخستین بازی ما در سال 1400 است بتوانیم با انجام یک بازی خوب، 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

,

وی افزود: شناخت خوبی از تیم ذوب‌آهن و تفکرات آقای حسینی داریم و این تیم را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و باکیفیتی است و با توجه به اینکه شناخت خوبی از این تیم داریم، امیدواریم بازیکنان‌مان با ارائه یک بازی هدفمند و هوشمند و با رعایت تمام مسائل تاکتیکی 3 امتیاز این دیدار را از آن خود کنند.

,

*عملکرد ذوب آهن امیدوارکننده است

, *عملکرد ذوب آهن امیدوارکننده است, *عملکرد ذوب آهن امیدوارکننده است,

داوود عابدی در مورد این بازی اظهار کرد: ذوب آهن رقابت تنگاتنگی با نساجی دارد تا بتواند از انتهای جدول و منطقه خطر فاصله بگیرد و البته با تغییراتی که در تیم نساجی نیز به وجود آمده است کار ذوب آهن سخت است.

,

مربی فوتبال گفت: در نیم فصل دوم و در شرایطی که همه تیم ها می دانند جبران برای از دست دادن نتیجه کار سختی است، هر بازی سخت خواهد بود و تیم ذوب اهن باید بتواند از تینم های نیمه جدول امتیاز بگیرد چرا که رقابت با تیم های مدعی کار سختی خواهد بود که البته ذوب آهن نشان داده است در مقابل تیم های مدعی نیز عملکرد خوبی داشته است.

,

وی افزود: هر چه زودتر بتواند ذوب آهن با سه امتیازهایی که می گیرد از انتهای جدول جدا شود بازیکنان این تیم راحت تر توپ خواهند زد و آرمش بیشتری در تیم وجود خواهد داشت.

,

عابدی با اشاره به اینکه برد ذوب آهن در این بازی و باخت سایپا در مقابل سپاهان می تواند اتفاقی ایده ال برای ذوب آهن باشد، گفت: ذوب آهن در این هفته ها عملکرد بهتری داشته است و بسیار امیدواریم که بتواند در ادامه نتایج بهتری کسب کند.

,

سبزپوشان در تعطیلات نوروز در دیداری دوستانه در مقابل سپاهان قرار گرفتند که در این دیدار با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسیدند؛ مجتبی حسینی بعد از به عهده گرفتن هدایت این تیم از 4 دیدار، شش امتیاز به دست آورده است.

,

خبر خوب برای باشگاه ذوب آهن بازگشت محمد قریشی مدافع تاثیر گذار این تیم است که بعد از اینکه مدت طولانی به دلیل مصدومیت از این تیم دور بود دوباره به جمع سبزپوشان پیوسته است و می تواند با صلاح دید، حسینی در دفاع ذوب آهن قرار گیرد و دست این مربی در خط دفاعی بازتر شود.

,

امروز همچنین پرسپولیس در مقابل شهر خودرو، نفت مسجد سلیمان در مقابل نساجی، تراکتور در مقابل مس رفسنجان و استقلال در مقابل پیکان قرار خواهند گرفت که بازی تیم های نساجی و نفت مسجد سلیمان برای تیم ذوب آهن بسیار اهمیت دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه