اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد؛

امدادرسانی به ۲۲۷ حادثه دیده نوروزی در استان سمنان/ آماده باش ۲۰۳ امدادگر در نوروز

امدادرسانی به ۲۲۷ حادثه دیده نوروزی در استان سمنان/ آماده باش ۲۰۳ امدادگر در نوروز
مظفر محمدخانی از امدادرسانی به ۶۴ حادثه در استان سمنان در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در این حوادث ۲۲۷ نفر از هموطنان حادثه دیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مظفر محمد خانی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به امدادرسانی‌های نوروزی هلال احمر به ۶۴ حادثه در درون استان گفت: در این حوادث ۲۲۷ نفر از هموطنان حادثه دیدند که به موقع امدادرسانی صورت گرفت و به آنها خدمات ارائه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,
محمد خانی در ادامه اظهار کرد: در این ایام ۲۶ نفر گرفتار برف و کولاک، ۱۴۸ نفر مصدوم جاده ای، ۱۵ نفر خدمات حضوری، یک نفر دریایی ساحلی، ۸ نفر سیلاب، ۱۹ نفر شهری و۱۰ نفر هم کوهستان دچار مصدومیت شده بودند که به آنها امداد رسانی صورت گرفته است.
,
 
,
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در خصوص تعداد نجات یافتگان بیان کرد: ۳۱ نفر که در موارد جاده ای دچار حادثه شده بودند اقدامات نجات برای آن ها صورت گرفت که در مجموع ۲۹ نفر به مراکز درمانی منتقل شده اند.
,
 
,
وی در بحث اسکان اضطراری نیز خاطر نشان کرد: به ۱۳ نفر که در برف و کولاک وحوادث جاده ای دچار مشکل شده بودند نیز خدمات اسکان اضطراری داده شد.
,
 
,
محمد خانی با اشاره به تلاش تیم های امداد نجات افزود: ۶۵ تیم عملیاتی با ۲۰۳ نفر نیرو به حوادث مختلف اعزام شدند و ۴۷ دستگاه آمبولانس به همشهریان استان سمنان خدمت رسانی کرده است.
,
 
,
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در خصوص میانگین زمان حضور تیم های امدادی عنوان کرد: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ۱۵:۰۱ دقیقه است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه