اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد؛

افزایش چشمگیر تصادف در محورهای خراسان شمالی/۱۴ نفر جان باختند

افزایش چشمگیر تصادف در محورهای خراسان شمالی/۱۴ نفر جان باختند
علیرضا مظاهری از افزایش ۷۶ درصدی وقوع تصادفات درون شهری و افزایش ۱۲۷ درصدی وقوع تصادفات برون شهری در استان طی ۱۶ روز گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: در استان خراسان شمالی، طی مدت ۲۸ اسفند ماه سال ۹۹ تا ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته، وقوع تصادفات رانندگی در سطح معابر درون شهری تا ۷۶ درصد و وقوع تصادفات برون شهری در جاده های استان نیز تا ۱۲۷ درصد افزایش داشته اند.

سردار مظاهری افزود: در مجموع وقوع تصادفات درون و برون شهری در سطح معابر و جاده های استان طی مدت ۲۸ اسفند سال ۹۹ تا ۱۳ فروردین ماه جاری ۹۲ درصد افزایش داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: در خراسان شمالی در مدت یاد شده تصادف منجر به فوت در معابر درون شهری تا ۱۰۰ درصد و تصادفات منجر به فوت در جاده های برون شهری نیز تا ۱۴۰ درصد افزایش داشته اند.

وی افزود: در مجموع وقوع تصادفات منجر به فوت درون و برون شهری در استان در مدت یاد شده ۱۳۳ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین خاطر نشان کرد: طی مدت یاد شده با وقوع این تصادفات ۱۲ نفر در جاده های برون شهری و دو نفر نیز در معابر درون شهری استان جان باختند.

وی افزود: پنج نفر از جانباختگان تصادفات برون شهری در محور بجنورد-گلستان و مابقی جانباختگان این تصادفات نیز در سایر محورهای جاده ای استان درگذشتند.

سردار مظاهری، بی احتیاطی رانندگان نسبت به رعایت مقرارت رانندگی را عامل اصلی در وقوع این تصادفات اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه