اخبار داغ

وحشت‌افزایی؛ سیاست دولت انگلیس برای فرار از بحران کرونا

وحشت‌افزایی؛ سیاست دولت انگلیس برای فرار از بحران کرونا
مردم انگلیس می گویند که سیاستگذاران با استفاده از حربه وحشت، مسئولیت کووید۱۹ را به گردن ما می‌اندازند اما این اقدام، زخمی ابدی بر جامعه خواهد زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ راشاتودی نوشت، مردم انگلیس می گویند که سیاستگذاران با استفاده از حربه وحشت، مسئولیت کووید19 را به گردن ما می اندازند. این اقدام، زخمی ابدی بر جامعه خواهد زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, راشاتودی,

دولت انگلیس از زمان آغاز همه گیری تاکنون سعی داشته وحشت عمومی را مانند یک شیرِ آب باز و بسته کند. آنها اغلب از تاکتیک های افراطی و غالبا فریبکارانه برای گسترش خطرات و سرکوب مخالفت ها استفاده کرده اند.

,

سیاستگذاران از طریق کارزارهای احمقانه با تأکید بر خطراتی که ما برای یکدیگر داریم، تمام توجهات را از خودشان دور کرده اند. این امر، نه تنها غیر دموکراتیک است بلکه با قرار دادن مردم در برابرِ یکدیگر به جامعه آسیب زده است.

,

این اقدام از پیش طراحی شده است. دولت ها چندین دهه است که برای دستیابی به اهداف خود با استفاده از علم رفتارشناسی، احساسات و افکار عمومی را دستکاری می کنند و این کار پیامدهایی به دنبال دارد.

,

دولت انگلیس اولین بار در اواخر ماه مارس سال 2020 تاکتیکِ وحشت خود را آغاز کرد و گفت: "برای نجات جان خود در خانه بمانید." آنها به این پیام نیز اکتفا نکرده و در ماه آوریل همان سال، ویدئویی سرشار از ترس و وحشت با تصاویری از اتاق های اورژانس و صداهایی از کادر درمانِ وحشت زده منتشر کردند.

,

صاحبان قدرت، مردم را فرسوده کرده و سطح بالایی از اضطراب با اثرات منفی که ماندگاری زیادی خواهد داشت را ایجاد کرده اند. برای اینکه این اتفاق تکرار نشود ما باید به چگونگی ایجاد آن پی ببریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه