اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس مطرح کرد:

شفافیت، نقطه قوت بودجه ۱۴۰۰

شفافیت، نقطه قوت بودجه ۱۴۰۰
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از نقاط قوت بودجه ۱۴۰۰ شفافیت مالی و رصد درآمدها و هزینه‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: پس از ایرادهای وارده از سوی نمایندگان به لایحه بودجه ۱۴۰۰ تقدیمی از سوی دولت، با برگزاری جلسات پیوسته و چکش‌کاری‌های کارشناسانه، اصلاحاتی در لایحه بودجه از سوی مجلسی‌ها اعمال شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی شفافیت را از مهمترین اصلاحات اعمال شده در بودجه ۱۴۰۰ عنوان و بیان کرد: بر اساس مصوبه وکلای مردم در خانه ملت می‌بایست درآمدها، هزینه‌ها و حقوق‌ها شفاف و روشن باشد.

,

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس همه دستگاه‌های اجرایی که از بودجه‌های دولتی استفاده می‌کنند، باید در حوزه مسائل مالی شفافیت را ملاک عمل قرار دهند.

,

آصفری تاکید کرد: از سویی باید ترتیبی اتخاذ شود که مردم بتوانند دسترسی آسانی به درآمدها، هزینه‌ها و خرج کردهای مجموعه دولت داشته و آن‌ها را رصد و پایش کنند.

,

وی افزود: با روشن شدن منابع درآمدی و هزینه‌کردها و شفافیت مالی در بدنه دولت و نهادها و دستگاه‌های زیرمجموعه آن از بروز فساد مالی جلوگیری خواهد شد.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین در بودجه سال آینده با هدف اینکه بتوانیم تا حدودی پایه‌های مالیاتی را افزایش دهیم، چند حوزه را شناسایی کردیم.

,
,

آصفری تاکید کرد: بر اساس مصوبه نمایندگان مجلس برای افزایش پایه‌های مالیاتی و کم کردن مالیات حقوق‌بگیران تصمیماتی اتخاذ و در بودجه ۱۴۰۰ اعمال شد.
انتهای پیام/*

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه