اخبار داغ

ازدواج، سوژه فصل دوم «محرمانه خانوادگی»

ازدواج، سوژه فصل دوم «محرمانه خانوادگی»
اولین قسمت فصل دوم مجموعه «محرمانه خانوادگی» به کارگردانی حسین فروتن و تهیه‌کنندگی علی نظری روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فصل دوم مجموعه «محرمانه خانوادگی» با تمرکز به ماجراها، بایدها و نبایدها و خاطرات فاصله نامزدی تا ازدواج، میزبان زوج های جوان می شود. این مجموعه به ازدواج و موضوعات پیرامون ازدواج جوانان در این حوزه می‌پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

فصل اول «محرمانه خانوادگی» به موضوع آشنایی تا خواستگاری پرداخت و در فصل دوم ماجراها، بایدها و نبایدها و خاطرات فاصله نامزدی تا ازدواج را تبیین می کند که بر اساس همین رویکرد زوج‌های جوان مهمان برنامه می‌شوند و در برابر دوربین از دوران نامزدی‌شان می‌گویند.

, .,

مجری برنامه ایمان جلیلی هم سعی می‌کند تا با طرح پرسش‌هایی از خرج و مخارج ازدواج مهمانان سر در بیاورد. به بیان دیگر برخلاف فصل اول، دوربین، مهمان زوج‌ها نمی‌شود و این زوج‌ها هستند که برای گفتگو به استودیوی «محرمانه خانوادگی» می‌آیند.

, .,

«محرمانه خانوادگی» کاری از خانه مستند به نویسندگی سید احسان عمادی و سردبیری محمد جباری و اجرای ایمان جلیلی است که روزهای شنبه تا جمعه هر شب ساعت ۲۲ به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ صبح خواهد بود.

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه