اخبار داغ

شهروندان یاسوجی مطرح کردند:

چالش دولت در تامین نیازهای اولیه مردم/کارگر یاسوجی از ناتوانی در خرید مرغ می گوید+فیلم

چالش دولت در تامین نیازهای اولیه مردم/کارگر یاسوجی از ناتوانی در خرید مرغ می گوید+فیلم
شهروندان یاسوجی با بیان اینکه دولت نتواسنته است از سال های گذشته تا امروز قیمت مرغ را کنترل کند، عنوان کردند: قشر ضعیف جامعه به هیچ عنوان توان خرید مرغ را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس مرغ و قیمت آن همچنان در بازار با نوسانات مختلفی همراه است و جلسات و تکاپوهای مسئولان کهگیلویه و بویراحمدی برای کنترل قیمت  محصول پرمصرف کهگیلویه و بویراحمدی همچنان  جوابگوی نیاز مردم نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در همین راستا شهروندان یاسوجی  در خصوص مرغ و قیمت اظهاراتی داشتند که مشروح آن در زیر آمده است:

,

 

,

ارجمند با بیان اینکه کنترل قیمت مرغ از سالیان گذشته تا امروز یکی از مشکلات دولت بوده است و در این راستا نتواسته اند موفق عمل کنند، گفت: علاوه بر مرغ میوه تنظیم بازار را تهیه کردیم اما کیفیت مناسب نداشت.

,
 
,
, ,

وی با بیان اینکه مرغ به قیمت 28 هزار و 500 تومان افزایش پیدا کرد و عنوان داشت: مرغ با قیمت 20 هزار و 400 در  دو روز اول  تقسیم شد، این محصول در اتکا، کوروش توزیع می شد از طرفی  صفوف طولانی روغن از دیگر مشکلات مردم در ایام عید بود.

,

 

,

شهروندی دیگر با بیان اینکه قیمت مرغ در نوسان است، گفت: هرچند قیمت ها در روز اول عید با توزیع مرغ با قیمت کمتر عرضه شد، اما توان خرید مردم با قیمت فعلی همخوانی ندارد.

,

, ,
 
,

این شهروند با بیان اینکه مردم از تنظیم بازار در ایام عید ناراضی بودند، ادامه داد: نظارت ها درصورتی که ادامه داشته باشد می تواند مانع سودجویی و تفاوت قیمت ها شد.

,

 

,

شهروند دیگری با بیان اینکه بنابر اجبار مردم مرغ را با قیمت 28 هزار تومان تهیه می کنند زیرا مورد نیاز آنهاست، بیان کرد: قشر ضعیف جامعه به هیچ عنوان توان خرید مرغ با این قیمت را  ندارند.

,
 
,
, ,

این شهروند در ادامه افزود: مرغ در هفته های گذشته به ندرت در بازار وجود داشت و اگر امروز مرغ در ویترین مغازه ها وجود دارد، قیمت بالای آن برای خرید مشکل است.

,

 

,

کارگری گفت: حدود دو ماه است مرغ خریداری نکرده ام، قیمت بالا آن سبب ناتوانی در تهیه آن شده است.

,

, ,

وی بیان داشت: مسئولان قشر ضعیف جامعه را درک کنند و با آمدن در سطح بازار و افزایش نظارت ها کمک به بهبود قیمت ها داشته باشند.

,

 

,
 
,

در پایان یکی از عاملین توزیع مرغ در شهر یاسوج گفت: هر کیلو مرغ را با قیمت 28 هزار و 500 تومان به فروش می رسانم، و سود بنده تنها در هر کیلو 800 تومان است.

,

 

,

این فروشنده بیان کرد: در روزهای ابتدایی عید،  مرغ با قیمت 20 هزار و 400 تومان در مغازه بنده توزیع نشد، از طرفی قیمت فعلی برای خرید شهروندان و قشر کم درآمد جامعه مشکل است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه