اخبار داغ

دبیر جشنواره خبر داد؛

فراخوان «تئاتر فجر ۴۰» در بهار منتشر می‌شود/ آغاز به کار دبیرخانه

فراخوان «تئاتر فجر ۴۰» در بهار منتشر می‌شود/ آغاز به کار دبیرخانه
دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر با اعلام اینکه فعالیت دبیرخانه جشنواره از هفته جاری آغاز می‌شود، تأکید کرد که فراخوان این دوره زودتر از دوره سی و نهم و در فصل بهار ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با توجه به شیوع ویروس و محدودیت‌هایی که برای فعالیت‌های تئاتری در سال ۹۹ وجود داشت، با تأخیر در انتخاب دبیر و شکل‌گیری دبیرخانه، کار خود را آغاز کرد. حسین مسافرآستانه دبیری جشنواره سی و نهم را در شرایطی پذیرفت که اکثر ماه‌های سال گذشته تئاتر تعطیل بود و تولید تئاتر وضعیت نامطلوبی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شرایط بین‌المللی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به گونه‌ای رقم خود که سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فاقد بخش بین‌الملل باشد.

,

در نهایت سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر همزمان به صورت مجازی و حضوری برگزار شد و با وجود شرایط کرونایی سال ۹۹ چراغش خاموش نشد.

,

اواخر اسفند سال ۹۹ بود حسین مسافرآستانه برای دومین دوره پیاپی به عنوان دبیر جشنواره تئاتر فجر انتخاب و معرفی شد و دبیری جشنواره چهلم را بر عهده گرفت.

,

وی درباره اینکه با توجه به انتخاب و معرفی در سال ۹۹ و در اختیار داشتن زمانی چند ماهه تا برگزاری جشنواره چهلم فعالیت دبیرخانه از چه زمانی آغاز و چه زمانی فراخوان این دوره از جشنواره منتشر می‌شود،گفت: ما از هفته جاری فعالیت دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر را آغاز می‌کنیم. قطعاً فراخوان جشنواره چهلم نیز نسبت به جشنواره سی و نهم، زودتر و در فرصت مناسب‌تری منتشر می‌شود.

,

مسافرآستانه در پاسخ به این پرسش که آیا فراخوان جشنواره چهلم در فصل بهار سال جاری منتشر می‌شود یا نه؟ یادآور شد: تمام تلاش ما این است که فراخوان جشنواره در فصل بهار منتشر شود تا گروه‌ها فرصت کافی برای برنامه‌ریزی داشته باشند.

,

دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر درباره این موضوع که آیا این دوره از جشنواره نیز مانند جشنواره سی و نهم در فضای مجازی نیز برگزار خواهد شد یا نه، تأکید کرد: قطعاً ما در شرایط کنونی و کرونایی جامعه برگزاری جشنواره به صورت مجازی و حضوری را در دستور کار خود داریم ولی در نهایت نحوه برگزاری جشنواره بستگی به شرایط آن مقطع زمانی دارد.

,

انتهای پیام/

,

منبع:مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه