مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خبرداد؛
بیش از ۲۲ هزار تماس مردمی با مرکز پاسخگویی تلفنی کرونا در گلستان
متکی، گفت: حدود ۲درصد موارد شکایت مردمی در خصوص عدم رعایت محدودیتهای کرونایی برگزاری اجتماعات و مابقی شامل سوالات کرونایی و اخذ مشاورههای بهداشتی و درمانی بوده است.
[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی متکی در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون، بیش از ۲۲ هزار تماس مردمی با مرکز پاسخگوی سوالات مردمی به کرونا در استان گلستان گرفته شده است.
,
شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
گلستان ما,
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، خاطرنشان کرد: از این تعداد، حدود ۲ درصد موارد شکایت مردمی در خصوص عدم رعایت محدودیت های کرونایی برگزاری اجتماعات بوده و مابقی شامل سوالات کرونایی و اخذ مشاوره های بهداشتی و درمانی بوده است.
,
,
وی، افزود: مرکز پاسخگویی تلفنی به سوالات مردمی از فروردین ۱۳۹۹، در مرکز بهداشت استان گلستان راه اندازی شده است و افراد می توانند با شماره تماس ۳۱۵۰ با این مرکز ارتباط برقرار کنند.
,
,
متکی، گفت: این مرکز همه روز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ پاسخگوی سوالات کرونایی مردم شریف استان گلستان است.
,
,
انتهای پیام/
]
به اشتراک گذاری این مطلب!
ارسال دیدگاه