اخبار داغ

«فرندز» برمی‌گردد/ آغاز فیلمبرداری

«فرندز» برمی‌گردد/ آغاز فیلمبرداری
فیلمبرداری قسمت ویژه سریال «فرندز» (دوستان) پس از نزدیک به یک سال تاخیر، این هفته آغاز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلمبرداری قسمت ویژه سریال فرندز پس از نزدیک به یک سال تاخیر به دلیل شیوع کرونا، سرانجام این هفته در لس‌آنجلس آمریکا آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سریال فرندز,

در قسمت جدید از این سریال که به همت کمپانی برادران وارنر برای سرویس اینترنتی اچ‌بی‌او مکس ساخته می‌شود، جنیفر انیستون (ریچل)، کورتنی کاکس (مونیکا)، دیوید شویمر (راس)، لیسا کوردو (فیبی)، مت له‌بلنک (جویی) و متیو پری (چندلر) در نقش‌های قبلی خود ظاهر خواهند شد.

,

خبر ساخت قسمت ویژه سریال فرندز اولین بار فوریه سال ۲۰۲۰ (بهمن- اسفند ۹۸) اعلام شد. قرار بود این قسمت ماه مه ۲۰۲۰ (اردیبهشت- خرداد ۹۹) در سرویس اینترنتی اچ‌بی‌او مکس پخش شود اما شیوع کرونا تمام تولیدات سینمایی و تلویزیونی را متوقف کرد.

,

از سال ۲۰۰۴ که آخرین قسمت فرندز پخش شد، این اولین بار است که هر ۶ بازیگر اصلی این سریال پرطرفدار کنار هم جلوی دوربین ظاهر می‌شوند. در سال ۲۰۱۶ گردهمایی دوباره این گروه بدون حضور متیو پری بازیگر نقش چندلر انجام شد.

,

هرکدام از ۶ ستاره سریال فرندز برای بازی در این قسمت دستکم ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار دستمزد دریافت خواهند کرد.

,

سریال فرندز از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴، در ۱۰ فصل و ۲۳۶ قسمت پخش و با استقبال مخاطبان به یکی از محبوب‌ترین کمدی موقعیت‌های تاریخ، تبدیل شد. فرندز در مجموع ۶۲ نامزدی جایزه امی به دست آورد و در سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین سریال کمدی را برای فصل هشتم از آن خود کرد. این سریال در فهرست ۵۰ سریال برتر تاریخ TV Guide در رده بیست و یکم و در فهرست ۵۰ سریال برتر تاریخ مجله امپایر در رده هفتم قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه