اخبار داغ

رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ استان:

کمبود مرغ در سمنان به دلیل خرید اهالی شهرها و استان‌های همجوار است

کمبود مرغ در سمنان به دلیل خرید اهالی شهرها و استان‌های همجوار است
پس از کاهش صف های طولانی برای خرید مرغ حال این روزها شاهد افزایش قیمت مرغ و رسیدن آن به قیمت های لاکچری هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، در ایام نوروز که تقاضا برای مرغ به شدت افزایش یافت و صف های طولانی مردم را دربر داشت اما قیمت مرغ نتوانست بر این مدار ثابت بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وضعیت بازار مرغ کلاف سردرگم و پیچیده‌ای شده که هیچ کس مسئولیت آن را قبول نمی‌کند و فقط وعده و شعار می دهند و مصرف‌کننده نیز بیش از همه از این شرایط زیان می‌بیند.

,

در پی افزایش دوباره قیمت مرغ، قاسم ویژه رئیس اتحادیه مرغ وتخم مرغ استان سمنان در گفتگو با مرآت درخصوص قیمت مصوب مرغ در بازار گفت: مرغ به قیمت ۲۳هزارو۳۰۰ تومان برای فروشگاه های سطح استان فاکتور می شود و به مبلغ ۲۴ هزارو ۹۰۰تومان به دست همشهریان عزیز می رسد.

, مرآت ,

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که در سال گذشته قیمت مصوب مرغ در ستاد تنظیم بازار دو بار افزایش یافت و قیمت مصوب آن ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان شد ولی با وجود اینکه قرار بود بر کالاها افزایشی صورت نگیرد حال دوباره قیمت مرغ پرکشید.

,

حال با افزایش قیمت مرغ در بازار عرضه و توزیع مرغ به روال عادی برگشته و دیگر صفی در مقابل مغازه مرغ فروشی ها مشاهده نمی شود که دراین باره رئیس اتحادیه مرغ وتخم مرغ استان سمنان اذغان کرد: خوشبختانه در چند روز اخیر اوضاع پر تلاطم بازار مرغ آرام شد و مرغ در تمام استان سمنان در دسترس عموم همشهریان است.

,

ویژه با بیان اینکه میزان توزیع مرغ در استان سمنان روزانه ۲۰ تن می باشد افزود: هیچ کمبودی در زمینه مرغ در استان سمنان وجود ندارد.

,

رئیس اتحادیه مرغ وتخم مرغ استان سمنان دلیل کمبود مرغ در استان را خرید اهالی شهرها و استان های همجوار از استان دانست وگفت: میزان توزیع مرغ به همان اندازه میزان سابق است و ما در خصوص توزیع مرغ هیچ مشکلی را نداریم.

,

نگاه کوتاهی به بازار کالاهای اساسی نشان می‌دهد که بیشتر کالاهای اساسی و ضروری سبد خانوار با افزایش قیمت چند باره به صورت قانونی و با موافقت ستاد تنظیم بازار مواجه شده و در نهایت باز هم گران‌تر از نرخ مصوب عرضه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه