اخبار داغ

فرماندار سیریک مطرح کرد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی احداث شهرک شهید سلیمانی برای ۱۵۴ خانوار سیل‌زده سیریکی

پیشرفت ۶۰ درصدی احداث شهرک شهید سلیمانی برای ۱۵۴ خانوار سیل‌زده سیریکی
جمالدینی گفت: عملیات اجرایی شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی برای احداث ۱۵۴خانوار سیل‌زده روستای زاچ و داربست قدیم در شهرستان سیریک با پیشرفت ۶۰درصدی در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک صبح امروز در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سیریک که در روستای زاچ و داربست قدیم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: عملیات اجرایی شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی برای احداث ۱۵۴خانوار سیل‌زده روستای زاچ و داربست قدیم در شهرستان سیریک با پیشرفت ۶۰درصدی در حال اجراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی گفت: امیدواریم با پشتیبانی و حمایت‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان، گروه‌های جهادی و خیرین تا قبل از شروع فصل تابستان عملیات احداث منازل مسکونی در شهرک جدیدالتاسیس شهید حاج قاسم سلیمانی به اتمام برسد و مردم خوب و نجیب روستاهای قدیم زاچ و داربست در خانه های جدید و ایمن مستقر شوند.

,

جمالدینی خاطرنشان کرد: برای برق‌رسانی به شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه روستای زاچ و داربست مبلغ یک میلیارد تومان واگذار شد.

,

گفتنی است اواخر دی‌ماه ۱۳۹۸ با بارش بارندگی شدید که منجر به وقوع سیلاب در شرق هرمزگان شد و خسارت‌های سنگینی به بار آورد روستای زاج و داربست نیز در آن سیلاب تخریب شده و اهالی ناگزیر از تخلیه روستای خود شدند.

,

شهرک جدید التاسیس شهید حاج قاسم سلیمانی در ۸۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر بندر سیریک قرار دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه