اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:

اجرای بخشنامه نحوه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شهرهای نارنجی و قرمز

اجرای بخشنامه نحوه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در شهرهای نارنجی و قرمز
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان در خصوص نحوه و شرایط حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل کار با توجه به تغییر رنگ وضعیت کرونایی برخی شهرستان‌های استان زنجان گفت: نحوه حضور کارکنان طبق بخشنامه‌ای است که توسط سازمان اداری و استخدامی کشور صادر و قبلا به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمانه شاددل در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نحوه حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی در محل خدمت خود قبلاً توسط سازمان اداری و استخدامی کشور صادر و به تمام دستگاه‌های اجرایی استان نیز ابلاغ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: طبق این بخشنامه، نحوه حضور کارکنان در دستگاه‌ها بر اساس رنگ‌بندی شهرها خواهد بود.

,

شاددل افزود: آخرین وضعیت کرونایی و رنگ‌بندی شهرها نیز هر هفته از سوی ستاد کرونا اعلام می‌شود و نحوه حضور کارکنان در دستگاه‌ها نیز در صورت تغییر وضعیت رنگ شهرها تغییر پیدا می‌کند.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور تا اطلاع ثانونی اجرا خواهد شد، گفت: این بخشنامه تا زمان لغو از سوی ستاد کرونا ادامه دارد.

,

وی در خصوص نحوه آموزش در مدارس و دانشگاه‌های و سایر مراکز آموزشی خاطرنشان کرد: بخشنامه مذکور فقط در خصوص نحوه حضور و فعالیت کارکنان در دستگاه‌ها بوده و اشاره‌ای به نحوه آموزش نشده است.

,

شاددل در خصوص کارکنان مبتلا به کرونا و همچنین کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای اظهار داشت: کارکنانی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند باید قرنطینه شده و شرایط قرنطینه را رعایت کنند و در خصوص کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای نیز با تدبیر مدیر دستگاه است که مدیران باید بخشنامه را با آن موضوع تطبیق داده و مد نظر قرار دهند.

,

معاون استاندار زنجان در خصوص واکسیناسیون کارکنان دستگاه‌های اجرایی گفت: اولویت‌های واکسیناسیون را ستاد ملی کرونا مشخص می‌کند و در این خصوص چیزی نمی‌توانیم گفت.

,

به گزارش موج رسا؛ در بخشنامه نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی که از سوی معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور صادر شده، آمده است که به منظور کاهش ترددهای شهروندان و کارکنان دولت در شرایط هشدار، وضعیت حضور کارکنان و فعالیت ادارات در هر یک از وضعیت‌های اعلامی از سوی قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا در ادارات شهرها به شرح زیر خواهد بود:

,

در وضعیت زرد، کارکنان ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار، حاضر خواهند شد. در سایر ادارات شهر، ارائه خدمات با حضور ۳‏/۲ (دو سوم) کارکنان انجام خواهد شد.

,

در وضعیت نارنجی، ادارات ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۳‏/۱ (یک سوم) کارکنان خود اقدام کنند. در سایر ادارات شهر، ارائه خدمات با حضور۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان انجام خواهد شد.

,

در وضعیت قرمز، دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری می‌توانند با تشخیص بالاترین مقام مسئول (در سطح ملی یا استان) نسبت به کاهش حضور تا ۵۰% (پنجاه درصد) کارکنان خود اقدام نمایند، مشروط بر آنکه خللی در ارائه خدمات ضروری به وجود نیاید. در سایر ادارات شهر، ارائه خدمات با حضور حداکثر ۳‏/۱ (یک سوم) کارکنان انجام خواهد شد. کلیه مراکز آموزشی (آموزشگاه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و ...) به طور کامل، تعطیل و صرفاً کارکنانی که حضور آنان برای حفاظت فیزیکی و حفاظت تاسیسات و سامانه‌های الکترونیکی، ضروری باشد در محل کار خود حضور خواهند یافت.

,

طبق اعلام آخرین وضعیت کرونایی استان؛ شهرستان‌های زنجان و ابهر در وضعیت نارنجی، خرمدره در وضعیت قرمز، ماهنشان در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه