اخبار داغ

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است

فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای این استان گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به تغییر وضعیت رنگ‌بندی کرونایی برخی شهرستان‌های استان زنجان و بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این ممنوعیت شامل تمام باشگاه‌ها و استخرهای ورزشی است، خاطرنشان کرد: دستورالعمل مذکور امروز به تمام باشگاه‌ها ابلاغ شده است.

,

حمزه‌پور با اشاره به صدور مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی از اواسط بهمن‌ماه سال گذشته گفت: مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی در شهرهای دارای وضعیت آبی و زرد کرونایی، صادر شده بود که نظارت مستمر و دقیق نیز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت‌های آن‌ها صورت می‌گرفت و در صورت نیاز، تذکرات لازم نیز صادر شده است.

,

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان اظهار داشت: این بخشنامه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و فعالیت باشگاه‌ها منوط به تغییر رنگ رکونایی شهرها و اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان است.

,

وی افزود: در شهرهایی که باشگاه‌های ورزشی، مجوز فعالیت دارند، مدیران دستگاه‌ها و روسای هیات‌های ورزشی، مسئول اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سالن‌ها، باشگاه‌ها و اماکن ورزشی زیرمجموعه خود هستند.

,

حمزه‌پور تصریح کرد: فعالیت باشگاه‌ها، سالن‌ها و اماکن ورزشی منوط به رعایت و اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

,

طبق اعلام آخرین وضعیت کرونایی استان؛ شهرستان‌های زنجان و ابهر در وضعیت نارنجی، خرمدره در وضعیت قرمز، ماهنشان در وضعیت آبی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد قرار دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه