اخبار داغ

رئیس شورای شهر زنجان از انتخابات شورای ششم انصراف داد

رئیس شورای شهر زنجان از انتخابات شورای ششم انصراف داد
رئیس فعلی شورای اسلامی شهر زنجان که برای ششمین دوره انتخابات تیز داوطلب شده بود، امروز انصراف خود از حضور در این عرصه را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به دلیل همزمانی انتخابات شورای شهر با انتخابات ریاست جمهوری و عدم تمرکز کافی برای فعالیت سیاسی از ادامه حضور در عرصه رقابت انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان انصراف دادم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی خود خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های سیاسی، احتمال حضور بنده در ستاد انتخاباتی یکی از داوطلبان احتمالی ریاست جمهوری، وجود دارد که به همین دلیل از حضور در ادامه فرآیند انتخابات شورای شهر زنجان انصراف دادم.

,

راشاد افزود: همزمانی انتخابات شورای شهر با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سبب می‌شود نتوانیم فعالیت کافی و لازم در ستاد انتخاباتی داوطلبان ریاست جمهوری را داشته باشیم لذا تصمیم بر این شد تا از انتخابات شورای شهر زنجان انصراف دهم.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان یادآور شد: قبل از ثبت‌نام برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر نیز مردّد بودم اما تصمیم به ثبت‌نام گرفتم و در ادامه نیز تصمیم بر انصراف شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه