اخبار داغ

مدیر انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان خبر داد؛

توزیع ۱۵۰ بسته غذایی بین کارگران ساختمانی خلیل‌آباد

توزیع ۱۵۰ بسته غذایی بین کارگران ساختمانی خلیل‌آباد
نجفی گفت: ۱۵۰ بسته اقلام غذایی رایگان با همکاری پویش مردمی مبارزه با کرونا شهرستان و مجمع انصارالحسین تهیه و به کارگران کم‌بضاعت خلیل‌آباد تحویل داده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نجفی، مدیر انجمن صنفی کارگران ساختمانی خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ با اشاره به اقدامات انجام‌گرفته در خصوص رفع مشکلات کارگران ساختمانی شهرستان اظهار داشت: انجمن صنفی ساختمانی در جهت صیانت از جامعه کارگری و پیگیری در رفع مشکلات کارگری و معیشتی از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی برای کارگران عضو این انجمن کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه ۱۵۰ بسته اقلام غذایی رایگان با همکاری پویش مردمی مبارزه با کرونا شهرستان و مجمع انصارالحسین تهیه و به کارگران کم‌بضاعت تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ روغن سرخ‌کردنی، ۲۵۰ بسته قند، ۳۰۰ بسته‌بندی گوشت مرغ تعاونی و ۱۵۰ بسته‌بندی مرغ نیم‌بها با همکاری اتاق اصناف و اداره صمت و اتحادیه خواروبار و مرغ و گوشت در بین کارگران توزیع شد.

,

مدیر انجمن صنفی کارگران ساختمانی خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ۵۰۰ کیسه برنج تعاونی و ۱۰۰ بسته معیشتی با پیگیری انجمن صنفی توسط آستان قدس رضوی تحویل و در بین کارگران توزیع شد، تصریح کرد: تشکل‌های کارگری در جهت رفع مشکلات جامعه کارگران ساختمانی شهرستان اقدامات خوب و مؤثری انجام می‌دهد که این خود نقطه روشنی در جهت رفع مشکلات است.

,

وی با بیان اینکه بیش از یک سال از ورود ویروس منحوس کرونا به کشور می‌گذرد و این ویروس بر مشکلات جامعه کارگری به‌ویژه کارگران ساختمانی افزوده و معیشت زندگی این قشر زحمتکش صنعت ساختمان را به مخاطره انداخته است، اذعان کرد: کارگران فصلی یکی از اقشار آسیب‌دیده از کرونا بودند که به دلیل روزمزد بودن و عدم فعالیت کاری در زمان شیوع کرونا از این بیماری آسیب‌هایی جدی متضرر شدند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه