اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

دشمن با محاصره تبلیغاتی به دنبال ناامید کردن جوانان است/ باید به توان داخلی اتکا کنیم

دشمن با محاصره تبلیغاتی به دنبال ناامید کردن جوانان است/ باید به توان داخلی اتکا کنیم
حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه ناامید کردن جوانان جامعه اولین کارکرد محاصره تبلیغاتی، هجمه شدید و وارونه نشان‌دادن حقایق است، گفت: باید از ابزار تبلیغاتی استفاده کنیم تا مردم باور کنند که به توان داخلی می‌توان اتکا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه گذشته در گردهمایی رؤسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی خراسان رضوی که در محل تالار آیینه آستان مقدس امام زاده سید حمزه (ع) کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری یک زمانی گلایه‌ای داشتند که این چه وضع تبلیغ است گویا تبلیغ یک مسئله درجه‌دو به شمار می‌رود در حالی که مسئله اول، تبلیغ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمودند که بنده نگران هجمه‌هایی که به انقلاب می‌شود نیستیم و علت آن این است که مردم خوبی داریم و اگر اسلام ناب برای آنها تبیین شود پای انقلاب همانند زمان امام (ره) می‌ایستند.

,

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اگر تبلیغ به‌خوبی انجام شود اصلی‌ترین جان‌مایه حرکت یک جامعه این است که مردم امیدوار باشند تا اراده جمعی برای ایستادگی در جامعه شکل گیرد، تصریح کرد: روحانیون در اهتمام به امر تبلیغ و فرهنگ دینی یک جامعه توفیق دارند و توجه به مسئله تبلیغ باید برای روحانیون حائز اهمیت باشد.

,

وی با تأکید بر اینکه امروز در وسط جنگ قرار داریم و در پیشبرد این جامعه باید با مردم حرکت کنیم و اگر قرار است مردم پابه‌پای رهبری در میانه این جنگ به ایستند عنصر اصلی آن بحث تبلیغ است، اذعان کرد: امروز در محاصره تبلیغاتی دشمن گرفتار شده‌ایم و باید از این محاصره بیرون بیاییم و باید آن را شکست بدهیم.

,

قمی با اشاره به اینکه امروزه ریشه‌ای‌ترین جهاد، جهاد امید است و ناامید کردن جوانان جامعه اولین کارکرد محاصره تبلیغاتی، هجمه شدید و وارونه نشان‌دادن حقایق است، عنوان کرد: امروز جنگ تبلیغاتی و نبرد روایت‌ها است و باید از ابزار تبلیغاتی و حداقل‌هایی که در اختیار داریم استفاده کنیم تا مردم باور کنند که به توان داخلی می‌توان اتکا کرد.

,

وی با تأکید بر اینکه تبلیغ باید گفتمان ساز باشد و یک حس عمومی در مردم ایجاد کند، تشریح کرد: باید حس امید در مردم ایجاد شود و کارهای تبلیغاتی در این مسئله باید به کار گرفته شود تا صبر و امید به جامعه را زیاد می‌کند و بهترین فرصت برای تبلیغ همین ماه مبارک رمضان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه