اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :

کارنامه اقتصادی مجلس بهتر از دولت است

کارنامه اقتصادی مجلس بهتر از دولت است
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در سالی که گذشت، عملکرد و کارنامه نمایندگان مجلس در حوزه اقتصادی و تحقق شعار سال در مقایسه با دولتمردان به مراتب بهتر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد صفایی دلویی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اقتصادی شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: نمایندگان مردم در مجلس در سال گذشته مصوبات خوبی را در حوزه اقتصادی و با هدف کمک به تقویت اقتصاد داخلی از تصویب گذراندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی عنوان کرد: کاهش نرخ ارز در بودجه 1400، کاهش 20 درصدی مالیات بر عملکرد بنگاه‌های تولیدی و در مقابل اخذ مالیات از ردیف‌های مالیاتی که تا پیش از آن مالیات نمی‌پرداختند، از جمله مصوبات مجلس در حوزه مسائل اقتصادی بود که مصوبات خوبی را به همراه داشت.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: بر اساس این مصوبه خانه ملت می‌بایست هنرمندان، سلبریتی‌ها، آموزشگاه‌های کنکور و تبلیغ‌کنندگان در حوزه فضای مجازی مالیات بپردازند.

,

صفایی دلویی افزود: همچنین در حالی نرخ حامل‌های انرژی تا پیش از این برای مجتمع‌های فولاد بسیار ارزان تمام می‌شد که با مصوبه مجلسی‌ها مقرر شد تا قریب به 50 درصد بهای انرژی مصرفی از فولادی‌ها اخذ شود، البته نظر نمایندگان پرداخت 100 درصدی قیمت انرژی بود.

,

وی تاکید کرد: همچنین بر اساس مصوبه وکلای مردم در خانه ملت قرار شد منابع درآمدی ایجاد شده از دریافت قسمتی از بهای انرژی مصرفی در مجتمع‌های فولاد در بخش تولید انرژی سرمایه‌گذاری شود.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجموع باید گفت در سال گذشته عملکرد مجلس در حوزه تقویت اقتصاد و بسترسازی برای تحقق شعارهای سال با مضامین اقتصادی به مراتب از عملکرد دولتمردان در این زمینه بهتر بود.

,

صفایی دلویی گفت: مجلس یازدهم در سال 1400 اولویت‌های کاری دیگری را با  محوریت مسائل اقتصادی در دستور کار داشته و قوانینی را در این باره وضع خواهد کرد.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه