اخبار داغ

با پیگیری‌های رسانه‌ای انجام شد؛

رفع مشکلات عمرانی بوستان "حسان" کرمان

رفع مشکلات عمرانی بوستان "حسان" کرمان
با پیگیری های رسانه ای خبرنگار راه آرمان، مشکلات عمرانی بوستان حسان توسط مسئولان امر شهرداری کرمان برطرف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، تاکنون بیش از ۶۰ بوستان محله ای و پارک در مرکز استان توسط شهرداری کرمان افتتاح شده است، مهران عالم زاده بر این عقیده است که  این پارک‌ها زمینه حضور فعالیت‌های اجتماعی و تفریحی را برای ساکنان محله‌ها فراهم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

اما باید گفت برای احداث چنین پروژه هایی نیاز به هزینه ها  و اعتباراتی است که از بیت المال تامین می شود.

,

متاسفانه برخی از این بوستان ها با توجه به اینکه هنوز مدت زیادی از افتتاح آنها نگذشته است از لحاظ عمرانی دچار مشکل شده اند از جمله می توان به بوستان حسان در منطقه ۳ اشاره کرد که ۵ ماه پیش افتتاح شد اما با توجه به بازدیدی که از این محل به عمل آوردیم متوجه شدیم اکثر مصالحی که در این بوستان بکار رفته است درجه ۲ یا سه بوده چون پس از گذشت تنها چند ماه ترک خورده و همچنین اکثر سنگ های لبه کنده شده است.

,

در بخش وسایل ورزشی زمین ترک خورده و نشست کرده و به قول اهالی در روز افتتاح این بوستان از آسفالت بیرون از آبنما، آب نشت می کرد.

,

یدالله علیزاده مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری کرمان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: در بوستان تنها کاشت گل و گیاه و فضای سبز به عهده ما است اما از لحاظ عمرانی مربوط به شهرداری منطقه ۳ است.

,

وی بیان کرد: چنین بوستان ها و پارکهایی برای ۲۰ سال احداث می شوند و اگر این بوستان دچار مشکل شده باشد باید پیمانکار و شهردار منطقه پاسخگو باشند.

,

علیزاده همچنین در رابطه با اینکه گل و گیاهی که در این بوستان کاشته شده به دلیل خاکی بودن کوچه ها و خیابان مسطح همجوار این پارک باعث می شود تا زمان وزش باد گرد و خاک و زباله های زیادی در  این منطقه جمع شود، افزود: ما به کمک شهرداری در صدد هستیم تا برای آسفالت این منطقه کاری انجام دهیم.

,

در این رابطه با خدادادی مسئول کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تماس گرفته و موضوع را بیان کردیم، وی برای پیگیری موضوع از خبرنگار ما خواست تا عکس های لازم جهت رسیدگی ارسال کند که انجام شد.

,

پس از گذشت چند روز محمدرضا نخعی شهردار منطقه سه کرمان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: این بوستان هنوز تحویل شهرداری نشده است.

,

وی ادامه داد: این مسئله توسط معاون خدمات شهری و شورای شهر مورد پی گیری قرار گرفت که اصلاح شد.

,

نخعی عنوان کرد: در این رابطه باید پیمانکار پاسخگو باشد و اینکه در زمان انجام کار نظارتی توسط شهرداری صورت گرفته یا نه نیز باید بررسی شود.

,

شهردار منطقه سه در رابطه با آسفالت خیابان های اطراف این بوستان نیز اذعان کرد: برخی از خیابان های مشرف به این پارک آسفالت شده و برخی دیگر متاسفانه به دلیل کمبود سیمان و قیر نتوانستیم کاری انجام دهیم، اما در آینده نزدیک پیگیری خواهد شد.

,

این تصاویر مربوط به قبل از تعمیرات و اصلاح پارک است.

, این تصاویر مربوط به قبل از تعمیرات و اصلاح پارک است., این تصاویر مربوط به قبل از تعمیرات و اصلاح پارک است.,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 محمدرضا نخعی شهردار منطقه سه کرمان در پایان بیان کرد: کلیه خرابی ها اصلاح شده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه