اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی :

برقراری دیپلماسی فعال با کشورها اقدام موثری در جهت خنثی سازی تحریم ها است

برقراری دیپلماسی فعال با کشورها اقدام موثری در جهت خنثی سازی تحریم ها است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برقراری دیپلماسی فعال با کشورها اقدام موثری در جهت توسعه اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  "سارا فلاحی"،  عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و  نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: ارتباط با همسایگان وایجاد پل های سیاسی ، اقتصادی وفرهنگی در بین کشورهای همسایه سبب دیپلماسی قوی برای جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی باید روابط استراتژیک جدیدی را با همسایگان تعریف کنیم، ادامه داد: پانزده همسایه در اطراف کشورمان وجود دارند که دارای مرز زمینی و دریایی با ایران اسلامی هستند از این رو تعامل با آنها می تواند خیلی از آثار تحریم ها را خنثی کند؛ بر این اساس تعاملی با کشورهای آسیایی ایجاد شده تا بتوانیم روابطمان را گسترش دهیم.

,

فلاحی در ادامه گفت: توافق ایران وچین یک توافق راهبردی برای هردو کشور است که منابع مورد نیاز هردو کشور را تامین می کند و اقدام موثری در جهت شکستن تحریم ها است به همین دلیل آمریکایی ها در تلاش هستند تا از این ائتلاف جلوگیری کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  خاطرنشان کرد: قطعا اگر سیاست های اقتصادی مقاومتی و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در دستورکار قرار داده و بتوانیم در عرصه تولید به شکوفایی برسیم قطعا معادلات دشمنان انقلاب به هم خواهد ریخت ومی توان به مساله معیشت مردم رسیدگی کرد.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه