اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی عنوان کرد؛

"سودا"؛ اولین متولد سال ۱۴۰۰ در خراسان شمالی/ ثبت ۴۳۹ تولد در نوروز امسال

"سودا"؛ اولین متولد سال ۱۴۰۰ در خراسان شمالی/ ثبت ۴۳۹ تولد در نوروز امسال
علی زاهدی نیا با اشاره به اینکه در نوروز امسال 439 واقعه ولادت در خراسان شمالی به ثبت رسیده است، گفت: اولین ولادت سال ۱۴۰۰ مربوط به نوزادی با نام سودا است که در ساعت 00:05 بامداد به ثبت رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زاهدی نیا، مدیرکل ثبت احوال استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: اولین ولادت نوزاد در سال جدید در استان خراسان شمالی روز شنبه، اول فروردین  ۱۴۰۰ برای دختری به نام سودا ساعت ۰۰:۰۵ بامداد ثبت شده است.

وی ادامه داد: طی یازده روز نخست سال جاری تعداد ۴۳۹ تولد در استان خراسان شمالی به ثبت رسیده که از کل وقایع ثبت شده و از مجموع موالید ثبت شده تعداد ۲۲۴ پسر و ۲۱۵ دختر را شامل می شود.

زاهدی نیا همچنین از کل موالید ثبت شده ۳۰۶ واقعه شهری و ۱۳۳ واقعه روستایی اعلام کرد.

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه تعداد موالید ثبت شده در استان خراسان شمالی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: طی مدت مشابه در سال ۱۳۹۹ تعداد ۴۴۳ واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: از کل ولادت های ثبت شده طی یازده روز نخست سال جاری، شهرستان بجنورد ۲۵۵ واقعه، شهرستان شیروان ۶۰ واقعه، شهرستان اسفراین ۴۹ واقعه، شهرستان مانه و سملقان ۲۹ واقعه، شهرستان راز و جرگلان ۱۶ واقعه، شهرستان گرمه ۱۴ واقعه، شهرستان فاروج ۱۰ واقعه و شهرستان جاجرم ۶ واقعه ولادت ثبت شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه