اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

مدیران استانی قادر به مطالعه نیستند/ دغدغه معیشت مانع فرهنگ کتابخوانی شده است

مدیران استانی قادر به مطالعه نیستند/ دغدغه معیشت مانع فرهنگ کتابخوانی شده است
احسان مکتبی مطالعه را برای قشر مدیران ضروری توصیف کرد و افزود : متاسفانه این خوب نیست که عمدتا مدیران استانی و شهرستانی به دلیل مشغله و یا هر علت دیگری قادر به مطالعه نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ احسان مکتبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان امروز در چهارمین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد : ترویج کتابخوانی یکی از راهبردهای افزایش امید در جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,

مکتبی افزود : برخی از موانع شکل‌گیری فرهنگ کتابخوانی در بین مردم دغدغه معیشت خانواده هاست و متاسفانه شرایط به گونه ایست که فرهنگ و تربیت در اولویت خانواده ها نیست.

,

وی همچنین مطالعه را برای قشر مدیران ضروری توصیف کرد و افزود : متاسفانه این خوب نیست که عمدتا مدیران استانی و شهرستانی به دلیل مشغله و یا هر علت دیگری قادر به مطالعه نیستند.

,

معاون سیاسی استاندار، بررسی طرح های موفق در زمینه تشویق کتابخوانی، اجرای طرح بین المللی پایتخت کتاب در استان، استفاده از ظرفیت شهرداریها و شوراها و شورای اطلاع رسانی و صدا و سیما در اجرای طرحهای ترویج کتابخوانی، و معرفی و بزرگداشت، مفاخر و نویسندگان ترجیحا جوان و حتی نویسندگان برتر نوجوان گلستانی را از راهکارهای ترویج فرهنگ کتابخوانی تبیین کرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه