اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

وزش باد شدید و بارش باران در برخی استان‌ها/ افزایش دما در دو روز آینده

وزش باد شدید و بارش باران در برخی استان‌ها/ افزایش  دما در دو روز آینده
سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید و بارش باران در برخی استان‌ها از افزایش نسبی دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در نوار شمالی و غربی کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز واقع در شرق تهران و سمنان و ارتفاعات جنوب کرمان ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید همراه با گردوخاک روی خواهد داد و دریای عمان و خلیج‌فارس نیز مواج پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
فردا و روز چهارشنبه در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و آرام است و افزایش نسبی دما به ویژه در نوار شمالی و غربی کشور روی می‌دهد. روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و غرب کشور بخصوص در دامنه‌های زاگرس واقع در غرب کشور و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و وزش باد، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
 
,
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی جمعه نیز با گذر امواج از تراز میانی جو، در غرب، جنوب غرب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران و برخی مناطق استان فارس در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
,
 
,
اوایل امشب با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش و کاهش نسبی دما در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران پیش بینی می‌شود.
,
 
,
آسمان تهران امروز صاف گاهی با وزش باد همراه خواهد بود، بیشینه و کمینه دما امروز در پایتخت ۲۰ و ۱۲ درجه سانتیگراد همراه خواهد بود و روز سه‌شنبه نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه