اخبار داغ

خیز تدریجی موج چهارم کرونا در گلستان؛

کلیه فعالیت‌های ورزشی گرگان و بندرگز ممنوع شد/ علی‌آباد، مینودشت و کردکوی در آستانه نارنجی‌شدن

کلیه فعالیت‌های ورزشی گرگان و بندرگز ممنوع شد/ علی‌آباد، مینودشت و کردکوی در آستانه نارنجی‌شدن
بنا به گفته مسئولان استان موج چهارم کرونا در استان گلستان شروع شده است، هم اکنون گرگان و بندرگز در وضعیت نارنجی و شهرستان های مینودشت، کردکوی و علی آباد کتول در آستانه نارنجی شدن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ عادی انگاری در بیماری کرونا موجب شیوع دوباره می شود و ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست ها توسط مردم ساده ترین و مهمترین اقداماتی است که به کادر درمانی در مقابله با کرونا کمک می کند.

استاندار گلستان گفت: اگرچه شرایط پیک چهارم در گلستان همچون قالب استان ها آغاز شده استان اما شرایط استان بهتر از دیگر استان هاست و مجموعا میزان ابتلای استان از پیک اول تا به امروز کمتر و کمتر شده است.

هاید حق شناس افزود : اگرچه از ابتدای سال تا به امروز ۱۰۰ بیمار به بیماران استان اضافه شده اما به نسبت نوروز سال ۹۹ بیش از هزار نفر کاهش یافته است.

وی یادآور شد: ماسک زدن، فاصله گذاری اجتماعی و شستشوی دست ها توسط مردم ساده ترین و مهمترین اقداماتی است که به کادر درمانی در مقابله با کرونا کمک می کند.

مسابقات ورزشی گلستان ممنوع شد

همچنین اداره کل ورزش و جوانان گلستان اعلام کرده که کلیه فعالیت‌های ورزشی شامل تمرینات، مسابقات ورزشی و دوره‌های آموزشی دانش افزایی، مربیگری و داوری در شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی استان ممنوع است.

همچنین اعلام شد هرگونه فعالیت ورزشی و دوره آموزشی در سایر شهرستان‌های استان منوط به اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان خواهد بود.

تعیین شرایط سختگیری برای گرگان

فرماندار گرگان نیز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گرگان اظهار کرد: به دلیل قرار گرفتن در وضعیت هشدار نارنجی، مشاغل گروه ٣ و ۴ تعطیل و برگزاری مراسمات و تجمعات در این شرایط ممنوع است.

محمد حمیدی افزود: ورود پلاک های غیر بومی به شهر های نارنجی و خروج پلاک های بومی از شهر های نارنجی است.

وی تاکید کرد : اداره نظارت بر اماکن و شبکه بهداشت در سطح بازار با کسانی که شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمیکنند مطابق قانون برخورد و خاطیان را به مراجعه قضایی معرفی می کند.

علی آباد ، کردکوی و مینودشت در آستانه نارنجی شدن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز گفت : در حال حاضر شهرستان‌های گرگان و بندرگز در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های گمیشان و مراوه تپه در وضعیت آبی هستند و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

عبدالرضا فاضل اضافه کرد: پیش بینی می‌شود شهرستان‌های کردکوی، علی آباد و مینودشت طی روزهای آینده از وضعیت زرد وارد وضعیت نارنجی شوند.

وی بیان داشت : تا کنون ۱۰ مورد ابتلا به کرونا انگلیسی در استان شناسایی شده که در شهرستان‌های گرگان، گنبدکاووس، بندرگز و بندرترکمن بوده است و پیش بینی ما این است شاید ۱۰ برابر این موارد ابتلا به کرونا انگلیسی در استان وجود داشته باشد که قدرت انتقال و کشندگی بیشتری دارد.

انتهای پیام /




 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما ؛,
,
,
,
,
,
,
,
, مسابقات ورزشی گلستان ممنوع شد, مسابقات ورزشی گلستان ممنوع شد,
,
,
,
,
,
, تعیین شرایط سختگیری برای گرگان, تعیین شرایط سختگیری برای گرگان,
,
,
,
,
,
,
,
, علی آباد ، کردکوی و مینودشت در آستانه نارنجی شدن, علی آباد ، کردکوی و مینودشت در آستانه نارنجی شدن,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه