اخبار داغ

مدیر کل دفتر بازرسی استانداری گلستان خبر داد؛

وام قرض‌الحسنه؛ بیشترین درخواست مردمی از سامانه سامد گلستان/ پاسخگویی به ۲۷۵۰۰ تماس مردمی

وام قرض‌الحسنه؛ بیشترین درخواست مردمی از سامانه سامد گلستان/ پاسخگویی به ۲۷۵۰۰ تماس مردمی
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار گلستان گفت : بیشترین تقاضای مردمی در سامانه سامد استان درخواست وام بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ امیر محمدپور با بیان اینکه مرکز ارتباط مردمی سامد، نماد پاسخگویی دولت به مردم است در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: مشکلات مردم از طریق تلفن ۱۱۱ با صرفه جویی در هزینه های زمانی، مالی و بدون نیاز به مراجعه حضوری تنها از طریق کد رهگیری دریافت شده قابل پیگیری است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استاندار با اشاره به آمار سال ۱۳۹۹ گفت: ۲۷۵۱۱ مورد تماس مردم با تلفن ۱۱۱ پاسخ داده شده است که از این تعداد، ۱۷۳۵۶ مورد آن ثبت شده است.

وی خاطر نشان کرد: به منظور رسیدگی به درخواست های مردم و افزایش رضایتمندی بر اساس برنامه زمانبندی مشخص مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی استان گلستان با حضور در محل سامانه سامد به صورت خط مستقیم پاسخگوی مشکلات شهروندان در استان هستند.

محمدپور افزود: در سال گذشته مجموع مدیران استان با ۲۹۰ بار حضور در سامانه پاسخگویی سامد، تعداد ۲ هزار ۲۷۱ تماس مردمی ثبت شده را مورد پیگیری قرار دادند.

وی در خصوص بیشترین درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه سامد اظهار کرد: به ترتیب وام قرض الحسنه هزار و ۴۵ مورد، کمک مالی برای امرار معاش ۵۲۱ مورد، اشتغال ۲۸۳ مورد، کمک مالی برای درمان ۱۲۵ مورد و تحت پوشش قرار گرفتن ۱۰۰ مورد احصاء شده است.

مدیرکل دفتر بازرسی با اشاره به تعدد حضور استاندار گلستان در مرکز سامانه سامد افزود: استاندار شخصاً علاوه بر پاسخگویی به تلفن های مردمی و رسیدگی به درخواست های مطروحه،همواره بر حل مشکلات مردم در کمترین زمان ممکن توسط مدیران دستگاه های اجرایی تاکید دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه