اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

جابه‌جایی بیش از۲ میلیون تن کالا در ایلام

جابه‌جایی بیش از۲ میلیون تن کالا در ایلام
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: 2 میلیون و 319 هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در استان طی یکسال گذشته جابه جا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "نورالله دلخواه "مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اعلام این خبر در جمع اصحاب رسانه گفت: طی یکسال گذشته ۲ میلیون و ۳۱۹ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل و نقل در استان جابجا شده است. وی افزود: این میزان حمل کالا توسط ۱۳۲ هزار و ۷۲۵ سرویس (بارنامه) ناوگان حمل و نقل در سطح استان جابجا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: سیمان، گندم، مصالح ساختمانی، انواع گاز مایع، کلینگر، ماسه و پلی اتیلن بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

,

وی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ نظارت ویژه‌ای نیز بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان انجام می‌شود، تصریح کرد: مردم، کاربران جاده‌ای و صاحبان کالا هم می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد از ناوگان حمل و نقل کالا را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه