اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد

افزایش تصاعدی کرونا در یزد

افزایش تصاعدی کرونا در یزد
سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: روند مراجعه افراد به مراکز درمانی استان افزایش یافته و روند بستری ها به صورت تصاعدی در حال افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص وضعیت کرونایی استان یزد، گفت: امروز بستری های مشکوک به کرونا در استان یزد  به ۲۸۰ تن رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد، ۴۳ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند .

,

وی با اشاره به سیر افزایشی کرونا در استان افزود: متاسفانه این سیر افزایشی به جای یک رشد پلکانی عملا از یک افزایش تصاعدی برخوردار است.

,

سلمانی اظهار داشت: این روند افزایشی نتیجه شلوغی بازار در اواخر اسفند است و هنوز فجایع سفرها و دورهمی ها و مهمانی های نوروزی خود را نشان نداده و انتظار داریم تبعات عادی انگاری های تعطیلات را در دو هفته دیگر شاهد باشیم.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: استفاده صحیح مردم از ماسک، عدم حضور در اماکن پرتردد و شلوغ تا حد امکان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستشوی مرتب دست و صورت با آب و صابون و ضدعفونی مرتب سطوح و دست ها به ویژه قبل از صرف غذا مورد توجه شهروندان  قرار گیرد.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه