اخبار داغ

براساس گزارش مرکز آمار ایران:

تورم در یزد به۳۵.۲درصد رسید/ افزایش شدید تورم در روستاهای یزد

تورم در یزد به۳۵.۲درصد رسید/ افزایش شدید تورم در روستاهای یزد
مرکز آمار ایران با انتشار تغییرات نرخ تورم دوازده ماه منتهی به اسفند استانها اعلام کرد: میزان نرخ تورم ۱۲ماه خانوارها ی یزدی به۳۵.۲درصد رسیده که نسبت به ماه گذشته ۲.۶درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا،میزان نرخ تورم دوازده ماه خانوارهای یزدی در اسفند به ۳۵.۲درصد رسیده که نسبت به ماه گذشته۲.۶درصد افزایش را نشان می دهد که بعد از استان کرمان با ۲.۷درصد افزایش در جایگاه بعدی بیشترین افزایش نرخ تورم قرار دارد، همچنین میزان نرخ تورم خانوارهای کل کشور در اسفند به۳۶.۴درصد رسیده  که نسبت به ماه گذشته ۱.۸درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

, ,
خانوارهای شهری:
, خانوارهای شهری:, خانوارهای شهری:,
 
,
همچنین براساس گزارش مرکز آمار ایران نرخ تورم برای خانوارهای شهری یزد در اسفند به۳۳.۹درصد رسیده است که این عدد در ماه گذشته ۳۱.۴درصد بوده که نشان از افزایش ۲.۵درصدی دارد، این درشرایطی می باشد که نرخ تورم خانوارهای شهری کل کشور به۳۶.۲درصد رسیده که نسبت به ماه گذشته۲.۱درصد افزایش داشته است.
,
 
,
خانوارهای روستایی:
, خانوارهای روستایی:, خانوارهای روستایی:,
 
,
براساس گزارش مرکز آمارایران نرخ تورم خانوارهای روستایی یزد در اسفند به ۴۳.۳درصد رسیده که بعد از استان همدان دارای بالاترین نرخ تورم برای خانوارهای روستایی می باشد که این عدد نسبت به ماه گذشته۲.۹درصد افزایش نیز داشته و این در شرایطی است که نرخ تورم خانوارهای روستایی کل کشور ۳۷.۷درصد بوده که نسبت به ماه گذشته۲.۷درصد افزایش را نشان می دهد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه