اخبار داغ

امام جمعه چهاربرج:

تولید، کلید اشتغال و کاهش تورم است

تولید، کلید اشتغال و کاهش تورم است
حجت‌الاسلام جلالی گفت: تولید، کلید اصلی اشتغال، کاهش تورم و رونق ارزش پول ملی است و دولت باید به این امر توجه ویژه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند،علاج دردهای مزمن کشور در پرشور بودن انتخابات و حضور عمومی مردم  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  زرین خبر,

وی در ادامه به برخی مولفه ها و شاخص های دولت مطلوب اشاره کرد و افزود: دولت باید کارآمد باشد و کارآمدی به اندازه ای اهمیت دارد که با مشروعیت نسبت مستقیم پیدا می کند.

,

امام جمعه چهاربرج با تاکید بر توجه به شاخصه های دولت مطلوب، گفت: دیگر نباید به شعار رای داد، مردم عمل می خواهند.

,

حجت‌الاسلام جلالی؛ پرکار و پرنشاط بودن را دیگر شاخصه دولت مطلوب برشمرد و تصریح کرد: انقلابی، جوان و داشتن روحیه جهادی از جمله ویژگی های دولت پرکار و پرنشاط است.

,

وی افزود: مردم برای گرفتن خدمت سراغ دولت می روند و دولت باید برای ارائه خدمات به میان مردم بیاید و حقّ مردم را به خودشان بدهد و این همان شاخصه مردمی و خدمت رسان بودن دولت بوده که از ویژگی های دولت مطلوب است.

,

امام جمعه چهاربرج با تاکید بر لزوم شایسته سالاری در دولت، گفت: دولت مطلوب آن است که شایسته سالار بوده و در آن بهترین افراد از لحاظ دانشی و مهارتی در بهترین جایگاه با بالاترین بازده زمانی خدمت کنند.

,

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: بده بستان های جناحی و گزینش مدیران و مسئولان دولتی بر اساس گرایش های حزبی، بزرگترین آفتی است که دولت را با بحران کارآمدی مواجه خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه تولید، کلید اصلی اشتغال، کاهش تورم و رونق ارزش پول ملی است، اظهار کرد: دولت مطلوب آن است که به امر تولید و تهیه کالا و خدمات مورد نیاز با استفاده از منابع و امکانات موجود توجه داشته باشد.

,

وی، ایستادگی در مقابل قدرت های زورگو و استکباری در دنیا را از ویژگی های مهم دولت مطلوب دانست و گفت: دولت مطلوب مردمی، دولتی شجاع و عزتمند است که بتواند منافع ملت را در سطح نظام بین الملل حفظ کرده و در برابر قدرت های زیاده خواه جهانی انفعال و وادادگی نداشته باشد.

,

امام جمعه چهاربرج افزود: دولتی شجاع است که ترسی از تهدیدهای دشمن نداشته و در برابر گزافه گویی های دشمن منفعل نباشد.

,

حجت‌الاسلام جلالی به مقوله فساد نیز اشاره کرد و با تاکید بر مقابله با فساد، اظهار کرد: فساد مهم ترین مانع موفقیت یک سیستم است و بدون رفع آن سخن گفتن از کارآمدی معنا ندارد و لذا دولت باید پیشگام مبارزه با فساد باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه