اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

مهمترین جهاد امروز، امیدآفرینی است

مهمترین جهاد امروز، امیدآفرینی است
حجت الاسلام محمد قمی با بیان اینکه اگر امید آفرینی را ریشه ای ترین و مهمترین جهاد امروز در جامعه بدانیم، قطعا دشمن به دنبال نا امید کردن جوانان و آحاد جامعه است، گفت: سهم تبلیغات در این نزاع و نبرد قطعا سهم قابل توجهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیش ازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: ائتلاف و همدلی نیروهای فرهنگی و تبلیغ معارف دینی در استان خراسان شمالی اتفاق مغتنمی است که باید قدر دانسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب که فرمودند ما در محاصره تبلیغات هستیم، ادامه داد: امروز تبلیغات سو از مهم ترین مسئله هایی است که با آن روبرو و در حال جنگیدن هستیم.

,

حجت الاسلام قمی خاطرنشان کرد: اگر ریشه ای ترین و نخستین جهاد امروز جهاد امید باشد، قطعا دشمن این جامعه و جوانان را ناامید می خواهد، بنابراین سهم تبلیغات در این نزاع و نبرد قطعا سهم قابل توجهی است.

,

وی با اشاره به اینکه مسئله نخست در حال حاضر یک مسئله سازمانی و دستگاهی نیست، گفت: اگر هیئت های مذهبی، روحانیون، برگزارکنندگان جلسات قرآنی، نقش آفرینان کارهای جهادی و رسانه ملی همه سرمایه ها و فرصت های تبلیغی جامعه را در این کارزار در مواجه با سرمایه گذاری تبلیغی دشمن قرار دهند، اتفاقات بزرگی رقم خواهد خورد.

,

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد، گفت: اما به این گونه نیست که مشکلات اقتصادی مرتفع شود، کافی باشد، بلکه کسانی که به نصرت الهی باور و به توان مردم ایمان داشته باشند، قطعا می توانند جریانات بزرگ و مثبتی را رقم بزنند.

,

وی تبلیغ و  تبیین را بخشی از وظایف سازمان تبلیغات خواند و گفت: باید مراقبت کنیم تا این زنجیره وسیع و قوی به رساندن ایران به جایگاه قوی تر کمک کند و در مواجه با دشمنان قدرتمند تر عمل کند.

,

حجت الاسلام قمی با اشاره به اینکه در حال حاضر در وسط میدان نبرد قرار داریم، بیان داشت: مشکلات زیاد است اما حساب و کتاب ها مشخص و معلوم است، بنابراین در نبرد تبلیغاتی کار جدی است و اراده برای این خدمت وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه