اخبار داغ

مدیرکل اطلاعات استان فارس:

جنگ روانی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی یک واقعیت آشکار است/ صدای خمپاره‌های جنگ رسانه‌ای به گوش نمی‌رسد اما تلفات بسیار زیادی دارد

جنگ روانی و رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی یک واقعیت آشکار است/ صدای خمپاره‌های جنگ رسانه‌ای به گوش نمی‌رسد اما تلفات بسیار زیادی دارد
مدیرکل اطلاعات استان فارس گفت: صدای خمپاره‌ها و موشک‌های جنگ رسانه‌ای به گوش نمی‌رسد و مشخص نیست اما خسارات و تلفات بسیار زیادی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس سیاسی شیرازه، مدیرکل اطلاعات استان فارس امروز 16 فروردین در یک نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان، با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، عنوان کرد: برگزاری اینگونه نشست‌ها باعث تعامل و همکاری مجموعه امنیت و اطلاعات استان با رسانه ها خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  شیرازه،,
وی با بیان اینکه تنها سرویس اطلاعاتی که مبتنی بر فقه غنی شیعه و شرع مقدس کار می‌کند، سرویس اطلاعاتی ایران است، اظهار کرد: دیگر سرویس‌های اطلاعاتی دنیا به ویژه سرویس‌های جاسوسی غرب برای رسیدن به اهداف خود معمولا از هر وسیله و ابزاری استفاده می‌کنند به طور مثال اگر سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، موساد و سازمان سیا را بررسی کنید می بینید که برای رسیدن به مقاصد خود چه جنایاتی مرتکب شده و استفاده از هر ابزاری را برای خود مجاز می دانند.
,
 
,
این مقام امنیتی استان در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص سازمان اطلاعات و نیروهای اطلاعاتی کشور اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند، هیچ‌گونه خطا واشتباهی درسرویس اطلاعاتی کشور قابل پذیرش نیست.
,
 
,
غفلت از رسانه و خبرنگاران در جمهوری اسلامی یک واقعیت است
, غفلت از رسانه و خبرنگاران در جمهوری اسلامی یک واقعیت است,
 
,
مدیرکل اطلاعات استان فارس با اشاره به برخی گلایه های اصحاب رسانه در خصوص بی مهری و عدم اعتماد به خبرنگاران، گفت: غفلت از رسانه و خبرنگاران در جمهوری اسلامی یک واقعیت است.
,
 
,
وی با بیان اینکه با نگاهی به تحلیل رفتاری رسانه های فارسی زبان معاند درمی‌یابیم که این رسانه ها به صورت هماهنگ بر روی تغییر رفتار فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی با هم اتحاد دارند، تصریح کرد: جنگ روانی و رسانه ای علیه جمهوری اسلامی یک واقعیت آشکار است تا حدی که بیشترین تلفات را در این جنگ می دهیم.
,
 
,
این مقام اطلاعاتی استان ادامه داد: اگر چه صدای خمپاره ها و موشک های جنگ رسانه ای به گوش نمی رسد و مشخص نیست اما خسارات و تلفات بسیار زیادی دارد.
,
 
,
مدیرکل اطلاعات استان فارس با تاکید براینکه رسانه ها باید با هردیدگاه ونظری در دفاع از خون صدها و هزاران شهید گام بردارند، گفت: رسانه ها می بایست با هم انسجام و همدلی و اتحاد داشته باشند تا بتوانند در برابر حربه رسانه های غرب حرفی برای گفتن داشته باشند.
,
 
,
انسجام اصحاب رسانه باعث تشکیل اتاق فکر می‌شود
, انسجام اصحاب رسانه باعث تشکیل اتاق فکر می‌شود,
 
,
وی با طرح این پرسش که چرا برخی از رسانه های ما ابتدا باید اخبارو اطلاعات را از رسانه های بیگانه دریافت کنند، اظهار کرد: رسانه های کشور و استان فارس اگر با هم انسجام داشته باشند می توانند یک اتاق فکر رسانه‌ای تشکیل دهند تا پیرامون مباحث مختلف با یکدیگر به بحث و تبادل نظر بپردازند.
,
 
,
این مقام امنیتی استان به موضوع رسیدگی به مسئله هفتم آبان ماه اشاره کرد و گفت: پیشنهاد می کنم جلسه دوم مجموعه اطلاعات با اصحاب رسانه بحث تخصصی رسانه ها بر روی ماجرای 7 آبان و مباحث مرتبط با آن باشد تا اصحاب رسانه سوالات خود را مطرح کنند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه مدیریت ها باید دقیق، عالمانه، هوشمندانه و اغناگرانه باشد، افزود: قطعاً با مدیرانی که تخلف می‌کنند و به لحاظ مالی و دیگر بخش ها دارای نقایصی هستند برخورد قاطع و جدی خواهد شد.
,
 
,
مدیر کل اطلاعات استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به برخی ویژگی ها و معیار رسانه اشاره کرد و افزود: رسانه باید امید و نشاط آفرین باشد و اگر عیب و ایراد و نقاط ضعفی منتشر می کند در راستای حل مشکلات جامعه و مردم باشد.
,
 
,
وی ادامه داد: به گفته مقام معظم رهبری رسانه ها نباید از دشمن غافل شوند و همواره باید نقد منصفانه رعایت عدالت و در چارچوب اصول انتقاد کردن را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.
,
 
,
یک رسانه انقلابی باید زبان گویای مردم باشد
, یک رسانه انقلابی باید زبان گویای مردم باشد,
 
,
این مقام اطلاعاتی استان به ویژگی‌های رسانه انقلابی نیز اشاره کرد و گفت: یک رسانه انقلابی باید زبان گویای مردم باشد و وامدار صاحبان قدرت و ثروت نشود، لذا حفظ رسالت مطبوعاتی و ایجاد فضای برادری و مهربانی در جامعه از دیگر وظایف رسانه است.
,
 
,
وی به برنامه‌های اصلی دشمن در راستای ضربه زدن به جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: تحلیل وارونه تاریخ انقلاب، تضعیف محور مقاومت، حمایت از منافع رژیم صهیونیستی، مشروعیت بخشی این رژیم در منطقه، زیر سوال بردن راهبرد جمهوری اسلامی در حمایت از محور مقاومت، ایران هراسی، تضعیف دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه صنعت، هسته‌ای و موشکی همگی از برنامه های اصلی دشمن می باشد.
,
 
,
مدیرکل اطلاعات استان فارس اضافه کرد: القاء اهمیت ندادن جمهوری اسلامی به مسائل زیست محیطی، القاء ناامیدی بین جامعه و تضغیف جمهوری اسلامی همه از مهمترین برنامه های رسانه های بیگانه  در مقابله با رسانه‌های داخلی و جمهوری اسلامی است.
,
 
,
این مقام اطلاعاتی در استان با بیان این که هسته اصلی جامعه را خانواده تشکیل داده است، اظهار کرد: یکی از اهداف رسانه ها و شبکه های معاند نشانه رفتن ساختار خانواده و زیر سوال بردن فرزندآوری، محور آزادی زنان با دیدگاه غربی، عادی سازی روابط نامشروع به صورت زیرکانه، سیاه نمایی و شایعه پراکنی است.
,
 
,
رسانه ها محرم دستگاه اطلاعات هستند
, رسانه ها محرم دستگاه اطلاعات هستند,
 
,
وی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت رسانه های غربی این است که با یکدیگر انسجام و اتحاد دارند، گفت: واکنش مثبت نسبت به رویدادهای منفی کشور ما و نشان دادن واکنش منفی نسبت به رویدادهای مثبت ایران رمز موفقیت رسانه‌های غربی است و هیچ راهی برای مقابله با آنان نداریم جز اینکه با رسانه‌ها در دفاع از جمهوری اسلامی انسجام داشته باشند.
,
 
,
مدیرکل اطلاعات استان فارس در ادامه با بیان اینکه رسانه‌ها باید رسالت خود را پیدا کرده و نقش آفرینی خود را بیشتر کنند، گفت: رسانه ها محرم دستگاه اطلاعات هستند و باهم دیدگاه و طیفی که باشند مورد اعتماد ما هستند.
,
 
,
این مقام امنیتی با تاکید بر اینکه جنس مسائلی که در کشور ما پیش می آید اغلب از جنس موضوعات صنفی است، تصریح کرد: دشمن تلاش می کند که این گونه مباحث و مسائل و مشکلات صنفی را به مباحث امنیتی تبدیل کند و ساختار جامعه را مورد هدف قرار دهد.
,
 
,
بازگشایی ۲۲۲ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل
, بازگشایی ۲۲۲ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل,
 
,
مدیرکل اطلاعات استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بالغ بر ۴ هزار واحد تولیدی در استان وجود دارد، اظهار کرد: سال گذشته ۲۲۲ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل بازگشایی و به چرخه تولید و فعالیت بازگشته‌اند پس وظیفه همه ما است که از کل ظرفیت های موجود در مرتفع کردن مباحث اقتصادی و مشکلات استفاده کنیم.
,
 
,
وی به انتخابات پیش رو و مباحث مربوط به آن اشاره کرد و گفت: شما رسانه ها می توانید با علم و تخصص و هنر و هنرمندی که دارید نقش آفرینی موثر کرده و مردم را به پای صندوق های رای دعوت کنید.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه