اخبار داغ

موج بزرگ همدلی سپاه های استانی برای کمک به زلزله زدگان سی سخت+تصاویر

موج بزرگ همدلی سپاه های استانی برای کمک به زلزله زدگان سی سخت+تصاویر
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از حضور مسئولان جهاد سازندگی سپاه های استانهای مختلف کشور در شهر زلزله زده سی سخت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس سردار حمید خرم دل عصر امروز در جلسه هماهنگی  معاونت های سازمان بسیج سازندگی استان های کشورکه در شهر سی سخت برگزار شد با تشکر از حضور این مسئولان گفت: دست تک تک شما را می بوسم که برای کمک رسانی به مردم با فرهنگ و زلزله زده شهر سی سخت به میدان آمده اید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی با تشکر از سردار ربیعی مشاور فرمانده سپاه پاسدارران در امرمحرومیت زدایی افزود: امروز ما میزبان سردار ربیعی هستیم که برای دومین بار به این شهر آمده اند و برای  کمک رسانی قدم پیش نهاده اند.
,
 
,
 
,
خرم دل با تقدیرو تشکر از حضور همه دستگاههای اجرایی و حتی سپاههای استانی در کمک رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت ،گفت: از روز زلزله انصافاً همه دستگاههای استانی، ملی و حتی سپاه ههای استانی پای کار بودند و ما هیچ گونه احساس تنهایی در کمک رسانی به مردم زلزله زده نداشتیم.
,
 
,
 
,
وی با بیان اینکه همه دستگاههای اجرایی از جمله  هلال احمر به توان خودشان از هیچ کمکی دریغ نکردند، گفت:در همان اوایل زلزله حتی مسئولان کشوری از جمله معاونین هلال احمر  که در استان همجوار (فارس) حضور داشتند در  میان مردم این شهر برای خدمات دهی بهتر حضور یافتند.
,
 
,
 
,
فرمانده سپاه فتح استان یکی از برکت های بزرگ به سپاه و بسیج را خدمت به مردم دانست و افزود: در روزهای اول زلزله هرچند کمی شهر ملتهت شد، اما با مدد حضور همه دستگاههای استان از جمله بسیج و سپاه  مشکلان از پیش روی مردم برداشته شد.
,
 
,
 
,
سردار خرم دل با تشکر از حضور قرارگاه سازندگی خاتم(ص)، موسسه مسکن بسیجیان و حتی تیپ همیشه در صحنه ۴۸ فتح استان در راستای کمک رسانی به مردم شهر سی سخت گفت: در همان روزهای اول کمک رسانی از سوی این سه نهاد پرافتخار سپاه در این شهر صورت پذیرفت که بسیار جای تقدیر و تشکر دارد.
,
 
,
وی به سفر  پرخیر و برکت فرمانده سپاه پاسداران به شهر یاسوج اشاره داشت و گفت:همزمان با سفر سرلشکر سلامی به این شهر ۳۰۰ کانکس به مردم این شهر اهداء شد.
,
 
,
 
,
فرمانده سپاه فتح استان به مسئله  احداث خانه های مردم زلزله زده در این منطقه اشاره کرد و گفت: بر اساس برآوردها در حال حاضر ۷۰درصد خانه های صدمه دیده آوار برداری شده و باید بر اساس برنامه ریزی تا پایان مهر ماه این خانه ها به پایان برسد.
,
 
,
 
,
سردار خرم دل به  متراژ های ارائه شده به شهروندان برای خانه سازی مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: آنگونه که مسئولان بنیاد مسکن گفته اند خانه های با متراژ ۶۵ متر و حتی ۸۵ متر ساخته خواهد شد که با زندگی بومی و عشایری این مردم همخوانی ندارد.
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: همانگونه که می دانیم مردم این دیار یک زندگی ایلی و عشایری دارند و متراژ خانه های آنان بالای ۱۵۰ متر بوده که این میزان متراژ برای آنها جوابگو نیست.
,
 
,
 
,
فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: در این زمینه باید تمهیداتی چیده شوند که مردم در زمینه خانه های ساخته شده و ارائه شده به آنان راضی باشند.
,
 
,
 
,
سردار خرم دل به احداث ۲۸۰ خانه متعلق به خانوار های تحت حمایت نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: در این منطقه  خانه ۱۰۰ خانوار تحت حمایت بهزیستی و ۱۸۰ خانه نیز تحت حمایت کمیته امداد بوده که با هماهنگی صورت گرفته عملیات احداث آنها به سپاه واگذار خواهد شد.
,
 
,
 
,
وی به شناسایی خانوار های تحت حمایت دیگر  نهادهای حمایتی اشاره کرد و افزود: با توافقی که با سردار  ربیعی داشته ایم برخی از خانه های خانوار تحت حمایت را سپاه احداث خواهد کرد.
,
 
,
 
,
فرمانده سپاه فتح استان به بهسازی جداول آب کشاورزی  این شهرستان از سوی تیپ ۴۸ فتح اشاره کرد و گفت: بیشترین امرار و معاش مردم این  شهرستان کشاورزی است و با توجه به ورود به فصل کاشت و برداشت این مسئله  بسیار حیاتی است که در این زمینه تیپ ۴۸ فتح و گروههای جهادی در صدد برطرف کردن این موضوع هستند.
,
 
,
 
,
وی در ادامه با تشکر از فرهنگ بالای مردم این شهر گفت:بر اساس آمارها تا به حال  هیچ فقره سرقی در این شهر گزارش نشده است که نشان از فرهنگی غنی این شهر دارد.
,
 
,
 
,
سردار خرم دل تصریح کرد: شهر سی سخت شهر با فرهنگ غنی و مردمان علمی است که پرفسور ملک حسینی پدر پیوند کبد جهان و دکتر نیک اقبال اهل همین شهر بوده و مردمی با سواد عالیه و فرهنگی غنی دارد.
,
 
,
 
,
لازم به ذکر است که این  جلسه با حضور معاونت سازمان بسیج سازندگی کشور در شهر سی سخت برگزار شد همچنین مسئولان جهاد سازندگی استانهای زنجان ،گیلان ،قزوین،سیستان و بلوچستان، آذربایچان شرقی، البرز، همدان، اصفهان، بوشهر، چهارمحال وبختیاری، خوزستان،هرمزگان، قم،کردستان ،سمنان، زنجان و لرستان نیز حضور داشتند.
,
 
,
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 
, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,
 
,
, , , ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه