اخبار داغ

رفیعه؛ دختر بچه‌ای که سهم بازی کودکانه‌اش رنج بیماری است/ با ۱۵ میلیون تومان مداوا می‌شود

رفیعه؛ دختر بچه‌ای که سهم بازی کودکانه‌اش رنج بیماری است/ با ۱۵ میلیون تومان مداوا می‌شود
نبود توان مالی بیشتر از درد بیماری خانواده رفیعه را رنج می دهد، این دختربچه قویترین مُسَکِن راهم دریافت می‌کند اما دردش التیام پیدا نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد؛ لذا می‌طلبد گره‏‌گشایى و رفع نیاز از نیازمندان و برادران دینى تبدیل به یک ارزش و یک فرهنگ عمومى شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اسلام که یک دین کامل فطرى و الهى است، رفع نیاز و مشکلات و گرفتارى انسان‌ها را یکى از برنامه‏‌هاى بنیادى و اساسى خود اعلام کرده و نه تنها به اجر و پاداش دنیوى و اخروى اجراکنندگان این برنامه حیاتى و انسان‌ساز اشاره مى‏‌کند، بلکه مسئولیت هرکس را در حد توان خود تعیین کرده و چگونگى برآوردن حاجات مردم را بیان مى‏‌کند و عدم رفع نیاز(در صورت توانایى) را زشت شمرده و آن‌را محکوم و وعده عذاب الهى را مى‏‌دهد.

,

در آیه هفت سوره طلاق در این رابطه آمده است: «لِیُنفِقْ ذُو سَعَهٍ مِّن سَعَتِهِ وَمَن قُدِرَ عَلَیْهِ رِزْقُهُ فَلْیُنفِقْ مِمَّا آتَاهُ اللَّهُ لَا یُکَلِّفُ اللَّهُ نَفْسًا إِلَّا مَا آتَاهَا سَیَجْعَلُ اللَّهُ بَعْدَ عُسْرٍ یُسْرًا؛ بر توانگر است که از دارایى خود هزینه کند و هر که روزى او تنگ باشد باید از آنچه خدا به او داده خرج کند خدا هیچ کس را جز [به قدر] آنچه به او داده است تکلیف نمى‏‌کند خدا به‌زودى پس از دشوارى آسانى فراهم مى‏‌کند».

,

در همین همسایگی ما افرادی هستند که توان مالی دارند و به زندگی بدون درد و سر خود مشغولند و از طرفی خانواده هایی هم وجود دارند که تنها مرحم زخم های کهنه قلب های مادرانه مداوای فرزندان آنهاست.

,

خانواده هایی که فرزندان بیمار دارند و رنج بیماری لبخند را از زندگی آنها سلب کرده است.

,

برای تهیه گزارش به یکی از روستاهای شهرستان میناب سفر کردیم، روستای محمودی در همسایگی روستای نصیرائی، این روستا در پنج کیلومتری شهرستان میناب قرار دارد.

,

این بار یه سراغ یکی از خانواده های نیازمند روستای محمودی رفتیم که دختر بیمار داشت.

,

رفیعه؛ دختر بچه ای که بازی کودکانه او تنها رنج بیماری بود، این خانواده به جهت نداشتن پول درمان نتوانسته اند رفیعه را مداوا کنند.

,

نبود توان مالی بیشتر از درد بیماری خانواده رفیعه کوچولو را رنج می دهد، این دختر بچه ازقویترین مُسَکِن هم تزریق می کند و دردش التیام نمی یابد، خانواده رفیعه اعلام کردند که تنها راه بهبود بیماری رفیعه، پیوند مغز و استخوان است که هزینه آن ۱۵ میلیون تومان می شود.

,

مردم و خیرین نیکوکار می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به گروه‌جهادی‌‌امام‌رضاعلیه‌السلام روستای محمودی میناب تحویل دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه