اخبار داغ

معاون بازرگانی سازمان صمت یزد:

برای تأمین اقلام موردنیاز ماه رمضان کمبودی وجود ندارد

برای تأمین اقلام موردنیاز ماه رمضان کمبودی وجود ندارد
افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت یزد، گفت: برای تأمین اقلام موردنیاز ماه رمضان کمبودی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی افشارپور معاون بازرگانی سازمان صمت یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: در حال حاضر قیمت مصوب مرغ 24 هزار و 900 تومان است و برای ماه مبارک رمضان نیز مرغ با همین قیمت عرضه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: جوجه‌ریزی که در برهه کنونی انجام می‌شود مرغ دوماه دیگر را تأمین می‌کند، لذا با توجه به میزان تولیدی که وجود دارد در زمینه تأمین مرغ مشکلی نخواهیم داشت.

,

معاون بازرگانی سازمان صمت یزد اظهار داشت: روز گذشته بالغ بر 160 تن تولید مرغ در استان یزد داشتیم و وضعیت هم به سمت بهبودی و بهتر شدن می‌رود و اگر چند روز دیگر همین روند ادامه پیدا کند، مطمئناً به وضعیت عادی خواهیم رسید.

,

افشارپور پیرامون تأمین اقلام و کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در حال حاضر در این زمینه مشکل خاصی نداریم و قبلاً که مشکل کمبود روغن وجود داشت، مرتفع شده و روند به سمت اشباع بازار در حرکت است.

,

وی بیان کرد: طی روزهای آینده سهمیه تنظیم بازار برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته خواهد شد و به استان اختصاص داده می‌شود.

,

افشارپور با بیان اینکه گوشت قرمز قدری افزایش قیمت داشته و به مبلغ 135 هزار تومان عرصه می‌شود، اضافه کرد: تخم مرغ، روغن، شکر، قند و امثالهم فراوان در بازار وجود دارد و مشکلی در این زمینه نیست. تنها کالای بحرانی مرغ بوده که در صورت ادامه روند کنونی وضعیت عادی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه