اخبار داغ

در گفت‌وگو با مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت مطرح شد؛

همت بالای جهادگران جنوب کرمان در محرومیت‌زدایی/ از ساخت خانه یتیم تا کشت گیاهان داروئی

همت بالای جهادگران جنوب کرمان در محرومیت‌زدایی/ از ساخت خانه یتیم تا کشت گیاهان داروئی
محمد رضا فراهانی گفت: از پنجم فروردین ماه فعالیت خود را با هدف ساخت هشت خانه یتیم در چهار روستا حاجی آباد، حیدر آباد، تاج آباد و سعید آباد شهرستان رودبار جنوب آغاز کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد رضا فراهانی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اهم فعالیت های گروه جهادی فدائیان عدالت در ایام نوروز ۱۴۰۰ گفت: از پنجم فروردین ماه فعالیت خود را با هدف ساخت هشت خانه یتیم در چهار روستا حاجی آباد، حیدر آباد، تاج آباد و سعید آباد شهرستان رودبار جنوب آغاز کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت با اشاره به حضور ۵۰ جهادگر در این اردوی جهادی عنوان کرد: اقدامات انجام شده در منطقه با کمک و همکاری سپاه و کمیته امداد صورت گرفته است.

,

, ,

, ,

وی ادامه داد: تاکنون توانسته ایم دیوار سه منزل مورد هدف را بالا بیاوریم و ساخت منازل دیگر نیز در شرف انجام است، همچنین ساخت سرویس بهداشتی و تکمیل مسجد روستای قاسم آباد از جمله اقدامات دیگری بود که در ایام انجام شده و گفتنی است نام مسجد به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است.

,

حجت الاسلام فراهانی با اشاره به کشت گیاهان دارویی در ورودی شهرستان کهنوج اظهار کرد: در ۱۵ هکتار زمین با همکاری گروه جهادی شهدای حرم اقدام به کشت گیاهان دارویی همچون آویشن، رزماری، به لیمو، چای ترش و … و کاشت چند نوع درخت موز و برخی میوه های دیگر کرده ایم که در حال حاضر گیاهان دارویی رشد خوبی داشته اند.

,

, ,

, ,

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت در خصوص فعالیت خواهران در گروه جهادی فدائیان عدالت در جنوب کرمان گفت: خواهران طلبه در زمینه کارهای فرهنگی اعم از قصه گویی، احکام، سبک و معارف زندگی و بهداشتی فعالیت می کردند.

,

وی در پایان به برگزاری جشن ازدواج آسان در نیمه شعبان برای ۲۰ زوج جوان در رودبار جنوب اشاره داشت و خاطر نشان کرد: این کار با همکاری چند گروه جهادی انجام شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه