اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

سپاه در مسائل سیاسی هزینه هیچ فردی نمی شود

سپاه در مسائل سیاسی هزینه هیچ فردی نمی شود
سردار حسین معروفی گفت: در بعد مسائل سیاسی، سپاه هزینه هیچ فردی نخواهد شد و نمی شود و از اصول و ارزش های انقلاب کوتاه نخواهیم و اصول ما حفظ و نگهبانی از انقلاب اسلامی و نگاه ما به امامین انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار حسین معروفی شامگاه گذشته در نشست وابستگان جهاد و شهادت سپاه شهرستان زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه سپهبد شهید سلیمانی گفت: شهرستان زرند در طول چهل و دو سال پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در هشت سال دفاع مقدس حماسه ای به یادماندنی از خود به یادگار گذاشته است و شهدایی همچون سرداران تهامی، قربانزاده، رشیدی، زکی زاده و … را تقدیم این نظام و انقلاب کرده و روح این شهدا در مجلس حاضر و ناظر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: همه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و پاسداری از انقلاب و نظام به لباس نیست، اندیشه اگر زیبا شد عمل زیبا می شود، همه کسانی که دغدغه نظام و انقلاب را دارند پاسدار انقلاب اسلامی هستند، و امامین انقلاب سفارش کرده اند که نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.

,

وی عنوان کرد: شما فرمان امامین انقلاب را لبیک و باشناخت این راه را ادامه دادید، همانطور که امام حسین علیه السلام با حرکت خود کربلا و عاشورا را خلق نمود و امام امت قیام کرد و حکومت اسلامی تشکیل داد؛ امروز امام خامنه ای و شما هم ادامه دهندگان همین مکتب و حافظ و نگهبان انقلاب اسلامی و دین خدا و بستر سازی برای حکومت الهی برای در دنیا برای حکومت جهانی امام زمان(عج) هستید.

,

این مقام مسئول با اشراه به اینکه امام راحل از میان این انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پایه گذاری کرد که وظیفه آن حفظ و نگهبانی از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: امروز سپاه پاسداران جزئی از انقلاب اسلامی در جهان باعث عزت و اقتدار است و حزب الله لبنان، انصارالله یمن، حشدالشعبی عراق و.. را از آن می دانیم.

,

سردار معروفی بیان کرد: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی سپر بلای انقلاب، ملت ایران، ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است و به دنبال پیش برندگی است و مسیر ما با نگاه به حسین بن علی علیه السلام و عاشورا است، همانطوری که سپهبد شهید سلیمانی این مکتب و آرمان را بنا نهاد و عمار گونه، عباس گونه و میثم گونه ایستادگی کرد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه اصول انقلاب ملت بزرگ ایران است، اظهار کرد: در بعد مسائل سیاسی، سپاه هزینه هیچ فردی نخواهد شد و نمی شود و از اصول و ارزش های انقلاب کوتاه نخواهیم و اصول ما حفظ و نگهبانی از انقلاب اسلامی و نگاه ما به امامین انقلاب است و گوش به فرمان ولی فقیه حرکت می کنیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: لشکر حاج قاسم برای کل کشور راه اندازی شده است و فعالیت این لشکر با حضور وابستگان جهاد و شهادت در حوزه های اعتقادی، دفاعی، نظامی، سیاسی، جهادی و … در حال فعالیت است و تاکنون ثمرات و برکات زیادی از جمله آزادی ۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان کرمان، توزیع جهیزیه، بسته های معیشتی و برپایی اردوهای جهادی از جمله اقدامات این لشکر بوده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه