اخبار داغ

مدیرکل پست استان سمنان مطرح کرد:

پست، پیشتاز خدمات در رکود کرونایی/ افزایش ۸۴ درصدی سفارشات اینترنتی در استان سمنان

پست، پیشتاز خدمات در رکود کرونایی/ افزایش ۸۴ درصدی سفارشات اینترنتی در استان سمنان
حمید آقاجانی با بیان اینکه در دوران شیوع کرونا بسیاری از مردم به حوزه تجارت الکترونیک روی آوردند، گفت: در ایام کرونا حجم بسته ها و امانات خرید غیر حضوری با رشد 84 درصدی روبرو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، فضای کرونایی کشور و همچنین گسترش دامنه استفاده از فضای مجازی باعث شده است دیگر کمتر کسی برای خرید مستقیم در بازارها گردش کند و به جای آن از طریق  فروشگاه های اینترنتی براحتی و متناسب با سلیقه مورد نظر خود به خرید می پردازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

این گسترش خرید در فضای مجازی باعث افزایش حجم مبادلات پستی شده است و از این رو برای بررسی وضعیت پست استان سمنان  گفتگویی با حمید آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان داشته ایم.

آقاجانی در گفت و گو با خبرنگار مرآت در خصوص وضعیت ترافیک مرسولات پستی گفت: در دوران شیوع کرونا بسیاری از مردم به حوزه تجارت الکترونیک روی آوردند که حجم بسته ها و امانات خرید غیر حضوری با رشد ۸۴ درصدی روبرو شد.

به گفته مدیر کل پست استان سمنان در ایام شیوع کرونا پست مرسولات از ۱۴۷ هزار بسته در سال ۹۸ به  ۲۷۰ هزار بسته در سال ۹۹ رسید. 

وی در مورد مراحل انجام کار برروی بسته های پستی افزود: بسته های ارسالی در حوزه های مختلف واحد تجزیه و مبادلات نشستی در حد چند ساعت از مبدا تا مقصد دارند و در مرحله آخرگند زدایی با مواد ضد عفونی کننده برروی آنها انجام می شود.

آقاجانی همچنین در مورد علت تاخیر های بوجود آمده در ارسال مرسولات بیان کرد: بخش عمده تاخیرات ایجاد شده در ارسال مرسولات به دلیل زمان بر بودن گند زدایی و افزایش تعداد بسته های اینترنتی از نظر حجم و هم از نظر تعداد است و مرسوله رسوبی به هیچ وجه در استان نداریم. 

مدیرکل پست استان در مورد نحوه حضور کارمندان اداره پست دراین روزهای  کرونایی گفت: به دلیل افزایش حجم تقاضای خرید اینترنتی فشار کاری کارمندان افزایش پیدا کرد و ثابت بودن کارمندان و افزایش حجم کاری باعث شد حتی در روزهای تعطیل هم کارمندان برسر کار حاضر شوند و حتی در ایام تعطیلات عید هم همه روز کارمندان اداره پست در محل کار حضور داشتند.

اما این افزایش حجم کار و افزایش تعداد خرید های اینترنتی سود چندانی را عاید اداره پست نکرده است به طوری که آقاجانی در این مورد اظهار کرد: در گذشته ترافیک مرسولات پاکت بود و تغییر ذائقه به سمت بسته و از طرفی دیگر به دلیل افزایش تعداد مرسولات هزینه حمل و نقل هم زیاد شد  و در کل به دلیل این موارد افزایش ترافیک سود زیادی  را نصیب پست نکرد.

وی در مورد تعداد کالاهای مرجوعی نیز خاطر نشان کرد: کمتر از یک درصد مرسولات مرجوعی است و این یک درصد به خرید و فروش های اینترنتی مربوط می شود وعلت گسترده بیشتر مرجوعات به دلیل عدم حضورگیرنده در محل و یا  نقص نشانی و مشکل دار بودن آدرس پستی است.

انتهای پیام/

,

این گسترش خرید در فضای مجازی باعث افزایش حجم مبادلات پستی شده است و از این رو برای بررسی وضعیت پست استان سمنان  گفتگویی با حمید آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان داشته ایم.

آقاجانی در گفت و گو با خبرنگار مرآت در خصوص وضعیت ترافیک مرسولات پستی گفت: در دوران شیوع کرونا بسیاری از مردم به حوزه تجارت الکترونیک روی آوردند که حجم بسته ها و امانات خرید غیر حضوری با رشد ۸۴ درصدی روبرو شد.

به گفته مدیر کل پست استان سمنان در ایام شیوع کرونا پست مرسولات از ۱۴۷ هزار بسته در سال ۹۸ به  ۲۷۰ هزار بسته در سال ۹۹ رسید. 

وی در مورد مراحل انجام کار برروی بسته های پستی افزود: بسته های ارسالی در حوزه های مختلف واحد تجزیه و مبادلات نشستی در حد چند ساعت از مبدا تا مقصد دارند و در مرحله آخرگند زدایی با مواد ضد عفونی کننده برروی آنها انجام می شود.

آقاجانی همچنین در مورد علت تاخیر های بوجود آمده در ارسال مرسولات بیان کرد: بخش عمده تاخیرات ایجاد شده در ارسال مرسولات به دلیل زمان بر بودن گند زدایی و افزایش تعداد بسته های اینترنتی از نظر حجم و هم از نظر تعداد است و مرسوله رسوبی به هیچ وجه در استان نداریم. 

مدیرکل پست استان در مورد نحوه حضور کارمندان اداره پست دراین روزهای  کرونایی گفت: به دلیل افزایش حجم تقاضای خرید اینترنتی فشار کاری کارمندان افزایش پیدا کرد و ثابت بودن کارمندان و افزایش حجم کاری باعث شد حتی در روزهای تعطیل هم کارمندان برسر کار حاضر شوند و حتی در ایام تعطیلات عید هم همه روز کارمندان اداره پست در محل کار حضور داشتند.

اما این افزایش حجم کار و افزایش تعداد خرید های اینترنتی سود چندانی را عاید اداره پست نکرده است به طوری که آقاجانی در این مورد اظهار کرد: در گذشته ترافیک مرسولات پاکت بود و تغییر ذائقه به سمت بسته و از طرفی دیگر به دلیل افزایش تعداد مرسولات هزینه حمل و نقل هم زیاد شد  و در کل به دلیل این موارد افزایش ترافیک سود زیادی  را نصیب پست نکرد.

وی در مورد تعداد کالاهای مرجوعی نیز خاطر نشان کرد: کمتر از یک درصد مرسولات مرجوعی است و این یک درصد به خرید و فروش های اینترنتی مربوط می شود وعلت گسترده بیشتر مرجوعات به دلیل عدم حضورگیرنده در محل و یا  نقص نشانی و مشکل دار بودن آدرس پستی است.

انتهای پیام/

,

این گسترش خرید در فضای مجازی باعث افزایش حجم مبادلات پستی شده است و از این رو برای بررسی وضعیت پست استان سمنان  گفتگویی با حمید آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان داشته ایم.

آقاجانی در گفت و گو با خبرنگار مرآت در خصوص وضعیت ترافیک مرسولات پستی گفت: در دوران شیوع کرونا بسیاری از مردم به حوزه تجارت الکترونیک روی آوردند که حجم بسته ها و امانات خرید غیر حضوری با رشد ۸۴ درصدی روبرو شد.

به گفته مدیر کل پست استان سمنان در ایام شیوع کرونا پست مرسولات از ۱۴۷ هزار بسته در سال ۹۸ به  ۲۷۰ هزار بسته در سال ۹۹ رسید. 

وی در مورد مراحل انجام کار برروی بسته های پستی افزود: بسته های ارسالی در حوزه های مختلف واحد تجزیه و مبادلات نشستی در حد چند ساعت از مبدا تا مقصد دارند و در مرحله آخرگند زدایی با مواد ضد عفونی کننده برروی آنها انجام می شود.

آقاجانی همچنین در مورد علت تاخیر های بوجود آمده در ارسال مرسولات بیان کرد: بخش عمده تاخیرات ایجاد شده در ارسال مرسولات به دلیل زمان بر بودن گند زدایی و افزایش تعداد بسته های اینترنتی از نظر حجم و هم از نظر تعداد است و مرسوله رسوبی به هیچ وجه در استان نداریم. 

مدیرکل پست استان در مورد نحوه حضور کارمندان اداره پست دراین روزهای  کرونایی گفت: به دلیل افزایش حجم تقاضای خرید اینترنتی فشار کاری کارمندان افزایش پیدا کرد و ثابت بودن کارمندان و افزایش حجم کاری باعث شد حتی در روزهای تعطیل هم کارمندان برسر کار حاضر شوند و حتی در ایام تعطیلات عید هم همه روز کارمندان اداره پست در محل کار حضور داشتند.

اما این افزایش حجم کار و افزایش تعداد خرید های اینترنتی سود چندانی را عاید اداره پست نکرده است به طوری که آقاجانی در این مورد اظهار کرد: در گذشته ترافیک مرسولات پاکت بود و تغییر ذائقه به سمت بسته و از طرفی دیگر به دلیل افزایش تعداد مرسولات هزینه حمل و نقل هم زیاد شد  و در کل به دلیل این موارد افزایش ترافیک سود زیادی  را نصیب پست نکرد.

وی در مورد تعداد کالاهای مرجوعی نیز خاطر نشان کرد: کمتر از یک درصد مرسولات مرجوعی است و این یک درصد به خرید و فروش های اینترنتی مربوط می شود وعلت گسترده بیشتر مرجوعات به دلیل عدم حضورگیرنده در محل و یا  نقص نشانی و مشکل دار بودن آدرس پستی است.

انتهای پیام/

,

این گسترش خرید در فضای مجازی باعث افزایش حجم مبادلات پستی شده است و از این رو برای بررسی وضعیت پست استان سمنان  گفتگویی با حمید آقاجانی مدیرکل پست استان سمنان داشته ایم.

,

آقاجانی در گفت و گو با خبرنگار مرآت در خصوص وضعیت ترافیک مرسولات پستی گفت: در دوران شیوع کرونا بسیاری از مردم به حوزه تجارت الکترونیک روی آوردند که حجم بسته ها و امانات خرید غیر حضوری با رشد ۸۴ درصدی روبرو شد.

, مرآت,

به گفته مدیر کل پست استان سمنان در ایام شیوع کرونا پست مرسولات از ۱۴۷ هزار بسته در سال ۹۸ به  ۲۷۰ هزار بسته در سال ۹۹ رسید. 

,

وی در مورد مراحل انجام کار برروی بسته های پستی افزود: بسته های ارسالی در حوزه های مختلف واحد تجزیه و مبادلات نشستی در حد چند ساعت از مبدا تا مقصد دارند و در مرحله آخرگند زدایی با مواد ضد عفونی کننده برروی آنها انجام می شود.

,

آقاجانی همچنین در مورد علت تاخیر های بوجود آمده در ارسال مرسولات بیان کرد: بخش عمده تاخیرات ایجاد شده در ارسال مرسولات به دلیل زمان بر بودن گند زدایی و افزایش تعداد بسته های اینترنتی از نظر حجم و هم از نظر تعداد است و مرسوله رسوبی به هیچ وجه در استان نداریم. 

,

مدیرکل پست استان در مورد نحوه حضور کارمندان اداره پست دراین روزهای  کرونایی گفت: به دلیل افزایش حجم تقاضای خرید اینترنتی فشار کاری کارمندان افزایش پیدا کرد و ثابت بودن کارمندان و افزایش حجم کاری باعث شد حتی در روزهای تعطیل هم کارمندان برسر کار حاضر شوند و حتی در ایام تعطیلات عید هم همه روز کارمندان اداره پست در محل کار حضور داشتند.

,

اما این افزایش حجم کار و افزایش تعداد خرید های اینترنتی سود چندانی را عاید اداره پست نکرده است به طوری که آقاجانی در این مورد اظهار کرد: در گذشته ترافیک مرسولات پاکت بود و تغییر ذائقه به سمت بسته و از طرفی دیگر به دلیل افزایش تعداد مرسولات هزینه حمل و نقل هم زیاد شد  و در کل به دلیل این موارد افزایش ترافیک سود زیادی  را نصیب پست نکرد.

,

وی در مورد تعداد کالاهای مرجوعی نیز خاطر نشان کرد: کمتر از یک درصد مرسولات مرجوعی است و این یک درصد به خرید و فروش های اینترنتی مربوط می شود وعلت گسترده بیشتر مرجوعات به دلیل عدم حضورگیرنده در محل و یا  نقص نشانی و مشکل دار بودن آدرس پستی است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه