اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

کارگزاران و کارشناسان در راستای تحقق سیاست‌های کلی خانواده حرکت کنند

کارگزاران و کارشناسان در راستای تحقق سیاست‌های کلی خانواده حرکت کنند
عضو خبرگان رهبری با بیان این‌که خانواده و خانواده محوری باید در اولویت باشد، گفت: کارگزاران و کارشناسان در راستای تحقق سیاست‌های کلی خانواده که از سوی رهبری ابلاغ شده، حرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌ عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به نقش خانواده در تعالی و رشد جامعه اظهار داشت: اگر از منظر الهی نگاه کنیم خانواده کانونی است که انسان‌ها می‌توانند تمرینی برای تقرب الی الله داشته باشند و جایگاهی برای پیاده کردن احکام و دستورات الهی برای روابط زن و شوهر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،,

وی ادامه داد: خانواده سالم در واقع منجر به تشکیل جامعه‌ای سالم می‌شود که نباید از این مهم غافل بود.

,

دیرباز به ابلاغ سیاست‌های کلی خانواده از سوی رهبر انقلاب در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: بعد از این‌که رهبر انقلاب بیانیه سیاست‌های کلی خانواده ارائه فرمودند نقطه عطفی در مسیر سال‌های بعد از انقلاب است و کارهای پراکنده‌ای که در این سال‌ها صورت‌گرفته بود را این بیانیه جمع کرد و مانیفستی به دست کارگزاران و کارشناسان داد که اگر می‌خواهید آینده‌ای بهتری داشته باشید به لحاظ انسانی و رشد همه‌جانبه این یک نسخه قابل پیاده شدن است.

,

وی افزود: این نسخه فقط اختصاص به ایران ندارد و باتوجه‌به جهانی‌سازی مشکلات بشریت مشابه هم است و راه‌حل‌ها با بومی‌سازی می‌تواند مشابه باشد و می‌تواند قابل‌عرضه به کشورهای منطقه باشد.

,

عضو خبرگان رهبری تهیه الگو برای تحقق خانواده محوری در همه نهادها و سازمان‌ها را خواستار شد و بیان داشت: علما و طلاب در کنار دانشگاهیان و متخصصان جامعه در کنار هم بنشینند و الگویی بدهند که هم با تحولات اجتماعی همخوانی داشته باشد و پیشرفت و تکامل و همان اصالت‌ها را در قالب‌هایی که این تحولات سازگار با آن قالب‌ها است حفظ کند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه