اخبار داغ

در همایش فصلی روابط عمومی‌های تربت حیدریه مطرح شد؛

تاکید فرماندار بر ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر تربت حیدریه

تاکید فرماندار بر ضرورت ساماندهی ورودی‌های شهر تربت حیدریه
شرافتی راد بار دیکر بر ساماندهی و تغییر مبلمان در ورودی های شهر تربت حیدریه تاکید کرد و گفت: هنوز نتوانستیم بصورت شایسته ظرفیت های مختلف این خطه را برای مسافران و زائران در ورودی های این شهر معرفی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین شرافتی راد، فرماندار تربت یدریه ظهر امروز در همایش فصلی مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی تربت حیدریه اظهار داشت: تیم روابط عمومی وخبرنگاران در این خطه براحتی می توانند علاوه بر مطالبه گری مطلوب اقداماتی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان با مشارکت مردم داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: هنر یک مدیر خوب تولید رضایتمندی است و این مهم با حرف و شعار ممکن نیست و باید با خدمات و پاسخگویی مناسب، برنامه عملیاتی و استفاده از ظرفیت های  زیر مجموعه آن را عملی ساخت.

,

شرافتی راد بیان داشت: مردم مشکلات، نارسائی ها، وعده و وعید ها را می بینند و آن را منتقل می کنند و مدیر و یک روابط عمومی توانمند باید از هنر خود برای پاسخگویی به مردم استفاده کند و اگر قرار باشد از هر انتقادی ناراحت شویم دیگر جایی در بین مدیران این نظام نداریم.

,

فرماندار تربت حیدریه خاطر نشان کرد: نباید سووالی برای خبرنگار از مدیر بی پاسخ بماند، از سویی دیگر روابط عمومی و خبرنگار هم باید با صداقت قلم بزنند و اگر این زنجیره به درستی عمل کند بسیاری از مشکلات در درون قابل حل است.

,

وی  بار دیکر بر ساماندهی و تغییر مبلمان در ورودی های شهر تربت حیدریه تاکید کرد و گفت: هنوز نتوانستیم بصورت شایسته ظرفیت های مختلف این خطه را برای مسافران و زائران در ورودی های این شهر معرفی کنیم.

,

شرافتی راد اضافه کرد: در تربت حیدریه ظرفیت های فراوانی در حوزه های مختلف گردشگری، صنایع دستی، معدنی، کشاورزی و دامپروری وجود دارد و باید در ورودی های این شهر طوری عمل کنیم که ظرفیت ماندگاری ۱۰ میلیون مسافر و زائری که سالانه از این خطه عبور می کنند را حداقل به یک شبانه روز برسانیم.

فرماندار تربت حیدریه وضعیت این شهرستان را به لحاظ بیماری کووید ۱۹ همچنان زرد عنوان کرد و افزود: هر چند شهرستان تربت حیدریه در خراسان رضوی به لحاظ عملکرد مردم و دانشگاه علوم پزشکی در بین سایر شهرستانهای همطراز استان بسیار خوب عمل کرده اما در حال حاضر میزان مراجعات و افراد مبتلا و بستری نسبت به روزهای ابتدایی سال دوبرابر افزایش داشته و در هفته آتی تغییر وضعیت شهرستان مشخص خواهد شد.

,
,
,

وی افزود: هنوز محدودیت و ممنوعیتی برای وضعیت فعلی ابلاغ نشده و ادامه این روند مستلزم همکاری مردم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه