اخبار داغ

مدیر کمیته امداد خراسان شمالی:

۹۶ درصد اعتبارات اشتغال گرمه جذب شده است

۹۶ درصد اعتبارات اشتغال گرمه جذب شده است
مجید الهی راد میزان اعتبار اشتغال شهرستان گرمه از محل تبصره 16 را سه میلیارد تومان عنوان کرد وافزود: ۹۶ درصد این اعتبارات جذب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، مجید الهی رادمدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در این دیدار میزان اعتبار اشتغال این شهرستان از محل تبصره ۱۶ را سه میلیارد تومان عنوان کرد وافزود: ۹۶ درصد این اعتبارات جذب شده است.

وی با یاد آوری اینکه در شهرستان گرمه ۶۲ یتیم و ۶۷ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند خاطر نشان کرد: سرانه کوکان یتیم با اجرای پویش ایران مهربان هم اکنون به ۶۸۰ هزار تومان در ماه افزایش یافته است.

الهی راد در ادامه به برنامه اجرا شده پویش ایران مهربان در شهرستان گرمه اشاره کرد و گفت: در پویش ایران مهربان ۲۲ درصد برنامه های پیش بینی این شهرستان شده محقق شده است.

وی اضافه کرد: سهمیه کارکنان این شهرستان در مشارکت در پویش ایران مهربان ۵۷۳ نفر بود که تا کنون ۱۲۸ نفر در این طرح اعلام آمادگی داشته اند.

وی میزان زکات پرداختی این شهرستان را نیز بیش از یک میلیارد تومان برشمرد و گفت: تلاش ما بر این است بخش قابل توجهی از زکات برای رفع نیازهای محرومان و معیشت آنها هزینه کنیم.

وی از ماه مبارک رمضان به عنوان ظرفیتی در جهت کمک به محرومان نام برد و از مسئولان دستگاه های اجرایی و فرمانداران دعوت کرد تا با مشارکت در طرح مفتاح الجنه در جهت رفع نیاز خانواده های محروم مشارکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه