اخبار داغ

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی استان خبر داد؛

پلمب ۹ تالار و اغذیه فروشی خراسان شمالی در نوروز ۱۴۰۰/ انهدام ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان

پلمب ۹ تالار و اغذیه فروشی خراسان شمالی در نوروز ۱۴۰۰/ انهدام ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در استان
علیرضا نوروزیان با اشاره به اینکه از ابتدای نوروز ۱۴۰۰ تا پانزدهم فروردین، هفت هزار و ۴۸۷ مورد بازرسی از واحدهای استان انجام شد، گفت: به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی ۲۷ مورد به مراجع قضایی ارجاع و ۹ مورد پلمب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نوروزیان، مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا روز ۱۵ فروردین ماه تعداد هفت هزار و ۴۸۷ مورد بازرسی از رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: براساس بازرسی های صورت گرفته ۲۷ مورد به مراجع قضایی ارجاع داده شد و ۹ مورد شامل تالارهای پذیرایی، اغذیه فروشی ها و گیم نت ها به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

نوروزیان با اشاره به اینکه در این مدت به ۱۲۰ شکایت مردمی با موضوع رعایت نکردن موارد بهداشتی رسیدگی شد، اضافه کرد: همچنین دو هزار و ۱۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نیز کشف و منهدم شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در بازه زمانی ذکر شده ۴۸۸ مورد گشت مشترک با حضور بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، میراث فرهنگی و اماکن استان خراسان شمالی انجام شده است.

نوروزیان با بیان اینکه در این بازه زمانی تعداد یک هزار و ۸۰۵ مورد کلرسنجی انجام شده، خاطرنشان کرد: علاوه براین تعداد کل نمونه برداری از آب آشامیدنی ۲۳۹ مورد در استان انجام شد که هیچ گونه مشکلی مشاهده نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه