اخبار داغ

سرپرست فرمانداری شیروان خبر داد؛

آغاز اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی کرونایی در شیروان

آغاز اعمال محدودیت‌های وضعیت نارنجی کرونایی در شیروان
علی ذوالفقاری گفت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا، اجرای محدودیت‌های مربوط به این وضعیت در شیروان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ذوالفقاری، سرپرست فرمانداری شیروان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شیروان، با اعلام این خبر اظهار کرد: متاسفانه عادی انگاری، تعطیلات نوروز، دید و بازدیدها و سفرها تاثیر خود را نشان داد و شیروان در جدیدترین اعلام رنگ بندی وضعیت کرونایی، به همراه بجنورد و اسفراین جزو شهرهای با وضعیت نارنجی یعنی وضعیت پرخطر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , پایگاه خبری شیروان,

ذوالفقاری با بیان اینکه با توجه به این وضعیت، محدودیت های ابلاغی ستاد ملی کرونا، در شهرستان اجرا خواهد شد تصریح کرد:  از مردم  شهرستان خواهش می کنیم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند و جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

,

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر تعداد موارد مثبت ابتلا به کرونا سیر صعودی داشته است خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی نیز بسیار شکننده است و در صورت عدم رعایت کافی پروتکل ها، وارد وضعیت قرمز خواهیم شد.

,

مسئول ستاد مقابله با کرونای شهرستان با بیان اینکه در وضعیت نارنجی، گروه‌های شغلی ۳ و ۴ تعطیل بوده و حضور کارکنان ادارات نیز طبق دستورالعمل ابلاغی کاهش خواهد یافت اضافه کرد: فعالیت های حضوری آموزشی، فرهنگی و اجتماعی نیز در این وضعیت محدود است.

,

ذوالفقاری در رابطه با تردد خودروها نیز اظهار کرد: ورود خودروهای شخصی با پلاک شیروان به سایر شهرستان ها و ورود خودرو با پلاک غیر بومی به شیروان ممنوع است و مشمول جریمه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه