اخبار داغ

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان صمت خراسان جنوبی خبر داد؛

تشکیل بیش از ۳۰ میلیارد تومان پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز

تشکیل بیش از ۳۰ میلیارد تومان پرونده تخلف در طرح نظارتی نوروز
تهوری از تشکیل بیش از ۵۰۰ پرونده تخلف به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ خراسان جنوبی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران از تشکیل بیش از ۵۰۰ پرونده  تخلف به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ خراسان جنوبی  خبر داد.

وی افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۰ از نیمه بهمن ماه سال ۱۳۹۹ آغاز و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه داشت.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: در این طرح با اولویت نظارت بر شبکه تولید کالاهای اساسی و رسیدگی به گزارشات رسیده به ستاد خبری ۱۲۴ و شکایات مردمی بازرسان و کارشناسان سازمان بصورت مداوم بازار را مورد رصد و پیگیری قرار دادند.  

تهوری عنوان کرد: در این طرح  تعداد ۲۱ هزار مورد بازرسی از واحد صنفی و غیر صنفی انجام شد که در نهایت پس از بررسی‌های صورت گرفته ۵۷۷  پرونده  تخلف به ارزش ۳۰۰ میلیارد و ۳۷۴ میلیون و۵۰۲ هزار ریال تشکیل  و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین پرونده‌های متشکله در این مدت در گروه کالایی مواد پروتئینی ،پوشاک ،کیف وکفش ،میوه و خدمات عمومی بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور خرید و گران‌فروشی از عمده تخلفات واحدها شناسایی شده بوده است.

تهوری ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در اعلام گزارش تخلفات اقتصادی به سامانه ۱۲۴ گفت: در این مدت بیش از ۸۷۰ مورد گزارش مردمی از طریق ستاد خبری سازمان دریافت شده که ۴۷۳ گزارش در دستور ثبت و پیگیری قرار گرفت که در نهایت از این تعداد ۹۰ مورد تخلف شناسایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه