اخبار داغ

امام جمعه درگز:

مسئولان به جای تصویب ممنوعیت مراسمات مذهبی، چاره ای برای تورهای خارجی کنند

مسئولان به جای تصویب ممنوعیت مراسمات مذهبی، چاره ای برای تورهای خارجی کنند
حجت الاسلام ایروانی گفت: در حال حاضر شرایط به نحوی است که افراد برای رفتن به سفرهای توریستی و خارجی هیچ مشکلی ندارند اما برخی مسئولین برای مراسم ماه مبارک رمضان و سایر مراسمات مذهبی و دینی مانع ایجاد می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ظهر امروز در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی سال 1400 درگز که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، چگونگی و میزان پیشرفت طرح های اشتغالزا در درگز مورد بررسی و ارزیابی قرارگرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

در این جلسه علی فراهی فرماندار درگز به تشریح وضعیت طرح های در دست اجرا در شهرستان اشاره کرد و تبیین کرد: تاکنون از سوی بنیاد برکت و سایر ارگان های ذیربط تسهیلات خوب و چشمگیری به متقاضیان درگزی پرداخت شده است.

,

وی تاکید کرد: همه افراد متقاضی می توانند طرح های خود به غیر از دامداری های سبک و سنگین را معرفی نموده و پس از تایید، تسهیلات لازم را دریافت کنند.

,

حجت الاسلام محمدحسین ایروانی امام جمعه درگز در ادامه جلسه اظهار کرد: متاسفانه وضعیت شهرستان درگز به گونه ای شده که عده ای با فرهنگ کار و تلاش بیگانه هستند. اگر کسی واقعا بدنبال کار باشد بیکار نخواهد ماند؛ لذا همه باید در راستای ایجاد روحیه کار در افراد همت کافی داشته باشند.

,

وی در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری مراسم یادواره شهید صیاد شیرازی، تصریح کرد: در حال حاضر شرایط به نحوی است که افراد برای رفتن به سفرهای توریستی و خارجی هیچ مشکلی ندارند اما برخی مسئولین برای مراسم ماه مبارک رمضان و سایر مراسمات مذهبی و دینی مانع ایجاد می کنند؛ این روند چندان منطقی و اصولی نیست و مسئولین باید برای این قضیه فکر اساسی کنند.

,

در پایان مقرر شد مراسم سالگرد شهید صیاد شیرازی در جوار شهدای گمنام و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده و دستگاه های مسئول تمام شرایط را برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم فراهم کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه