اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

مجاهدت های مدافعان سلامت و کادر درمان از جنس حماسه های دفاع مقدس است

مجاهدت های مدافعان سلامت و کادر درمان از جنس حماسه های دفاع مقدس است
کریمی گفت: همانگونه که امروز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان در مقطع دفاع مقدس را شهادت می دهد در آینده نیز مجاهدت ها و فداکاری های مدافعان سلامت نیز ماندگار خواهد ماند و همچون نگینی می درخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله عصر امروز در آیین بهره برداری از دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان قدس اراک گفت: در طی یکسال گذشته کادر پزشکی ،درمانی و پرستاری در قالب مدافعان سلامت خدمات و مجاهدت های زیادی انجام دادند که از جنس حماسه های دفاع مقدس بود که بسیار قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: همانگونه که امروز تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان در مقطع دفاع مقدس را شهادت می دهد در آینده نیز مجاهدت ها و فداکاری های مدافعان سلامت نیز ماندگار خواهد ماند و همچون نگینی می درخشد.

,

فرمانده سپاه روح الله اظهار کرد: زحمات و خدمات قابل تقدیر مدافعان سلامت در طی یک سال گذشته با هیچ حقوق و دستمزدی قابل جبران نیست و هر عمل صالحی که توسط انسان انجام شود اینگونه است.

,

وی بیان کرد: عمل صالح بزرگترین چیزی است که خداوند از هر انسان می خواهد و البته عمل صالح دارای دو شرط اخلاص در نیت و تقوای در عمل است و اگر این دو شاخصه در هر عمل خیری باشد قطعا انسان را به کمال و سعادت می رساند و در واقع مجاهدت ها و فداکاری های مدافعان سلامت در طی یکسال گذشته با وجود ناشناخته بودن و خطرناکی ویروس کرونا مصداق واقعی عمل صالح است و لذا باید قدر جایگاه خود را بدانند و از فرصتی که دارند به خوبی استفاده کنند.

,

کریمی گفت: هر زمانی که نیت و رفتار خود را در راه رضایت خداوند قرار دهیم قطعا خداوند پاداش اعمال ما را خواهد داد و در واقع هر عملی که نیت خیر در آن باشد در طبقه بندی عمل صالح قرار می گیرد که اوج این مسئله در دفاع مقدس رقم خورد و در طول یکسال گذشته مدافعان سلامت و گروه های جهادی و مردمی جنسی از آن را عملیاتی کردند.

,

وی با بیان اینکه نگاه ارزشی و مکتبی حضرت امام(ره) در انقلاب اسلامی سبب شده بسیاری از اقشار و آحاد مردم رفتار و اعمال خود را در راه رضایت الهی قرار دهند،گفت: همین نگاه توام با معنویت در طول ۴۲ سال گذشته موجب شده به دستاوردهای عظیمی دست پیدا کنیم.

,

فرمانده سپاه روح الله افزود: راه و تفکری که حضرت امام(ره) به ملت ایران و ملت های مسلمان نشان داده اند راه عزت، اقتدار و کرامت بشریت است که این راه توسط مقام معظم رهبری در طول این سالها با قوت ادامه پیدا کرده و امروز اگر به دنبال اقتدار، عزت و پیشرفت هستیم باید چشم و گوشمان به ولایت باشد.

,

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی و نهضت کمک مومنانه که توسط بسیجیان برای مبارزه و کاهش آسیب های بیماری کرونا انجام شد نقش بزرگی در کنترل و مدیریت بیماری کرونا ایفا کرد،گفت:امروز با توجه به شیوع موج جدید بیماری و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اینگونه اقدامات باید با قوت ادامه دار باشد.

,

فرمانده سپاه روح الله افزود: اجرای مرحله جدید طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به سکون جمعیت در سطح استان مرکزی عملیاتی خواهد شد و بسیج و سپاه با آمادگی کامل برای اجرای طرح از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین در آستانه شروع ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع بسته های کمک مومنانه در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم با انجام اقدامات موثر بتوانیم ماه رمضان خوبی برای مردم عزیز استان رقم بزنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه